به گزارش ایرنا، در این مرحله از مسابقات تیم ارمنستان نیز با امتیاز هشت بر 2 گرجستان را شکست داد.
تیم ملی کشتی نوجوانان روسیه نیز با امتیاز هشت بر 2 جمهوری آذربایجان را مغلوب خود کرد و ایران ب نیز با تیم توسعه ایران با نتیجه پنج بر پنج مساوی شدند.
همچنین ایران مرکزی نیز با نتیجه هشت بر 2 عراق را شکست داد.
در این دوره از مسابقات 9 تیم در 2 گروه چهار و پنج تیمی با یکدیگر دیدار می کنند و از گروه 2 تیم به مرحله نهایی صعود می کنند.
رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام یادگار امام (ره) روز پنجشنبه در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک آغاز شده و در این دوره از مسابقات پنج تیم خارجی از کشورهای گرجستان، روسیه، جمهوری آذربایجان، ارمنستان و عراق، سه تیم به عنوان نمایندگان جمهوری اسلامی ایران و یک تیم از استان مرکزی حضور دارند.
آزمایش و معاینه های پزشکی ورزشکاران و عملیات وزن کشی مسابقات صبح امروز(پنجشنبه) انجام شد و تیم های شرکت کننده در مسابقات بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام یادگار امام(ره) استان مرکزی به مدت 2 روز همزمان با ( 30 و 31 آگوست 2018 ) در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک با یکدیگر به رقابت دارند.
در این مسابقات «گرجستان»، «ارمنستان»، «استان مرکزی»، «ایران الف» و «ایران ب» در گروه نخست رقابت می کنند و تیم های «روسیه»، «جمهوری آذربایجان»، «ایران د» و «عراق» نیز در گروه دوم قرار دارند.
بیش از 2 هزار کشتی گیر به صورت سازماندهی شده زیر نظر هیات کشتی استان مرکزی فعالیت می کنند.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.