کامران اصغری روز شنبه در حاشیه جلسه شورای اداری نور در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان تسهیلات برای اشتغالزایی یک هزار و 500 طرح روستایی پرداخت شده است.
وی گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون هشت هزار طرح در سامانه کارا مازندران ثبت شد که پس از غربالگری و بررسی های کمیته های فنی شهرستانی و استانی یکهزار و 500 طرح موفق به جذب تسهیلات شدند.
مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران افزود: این تسهیلات به منظور ایجاد اشتغال در بین روستائیان از سوی دولت تدبیر و امید اختصاص یافته است.
اصغری گفت: استان مازندران امسال با جذب 101 درصدی تسهیلات اشتغالزایی پیش بینی دولت، رتبه چهارم کشوری را کسب کند.
وی افزود: در مجموع 80 میلیارد تومان از این تسهیلات در حوزه کشاورزی به ترتیب در شهرستان های آمل، بابل و ساری پرداخت شده است.
مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران ادامه داد: مرحله دوم این طرح به میزان تسهیلات 160 میلیارد تومان حداکثر تا 15 شهریور ابلاغ می شود.
وی با بیان اینکه در مرحله اول با جذب این میزان اعتبار برای 2 هزار و 500 نفر شغل ایجاد شده است، گفت: در مرحله دوم نیز با جذب تسهیلات جدید برای همین تعداد شغل ایجاد خواهد شد که با این روند جذب تسهیلات در حوزه اشتغال شاهد تحولی در سطح استان خواهیم بود.
اصغری بانک های کشاورزی ، بانک توسعه و تعاون، صنعت و کار آفرین امید و پست بانک را بانک های عامل معرفی کرد و گفت : با توجه به دستور استاندار شاهد همکاری بیشتر بانک ها برای جذب و ایجاد اشتغال و تحقق اهداف در اشتغال روستایی هستیم.
/1295/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.