امام جمعه شهرستان بهشهر گفت:مدیر موفق به دنبال خدمت به مردم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امام جمعه شهرستان بهشهر امروز در جمع مدیران این شهرستان بر توجه به اقتصاد و معیشت مردم تاکید کرد و گفت: مدیر موفق، لایق، کارآمد در نظام اسلامی باید مدیریتی مبتنی بر ایمان و تقوا داشته باشد تا بتواند به مردم خدمت کند؛ مدیریت مبتنی بر ایمان نخستین ویژگی یک مدیر لایق و کارآمد در نظام اسلامی است که محبوبیت و اعتماد ایجاد می کند.

حجت الاسلام سید عربعلی جباری با بیان اینکه مدیریت مبتنی بر طمع و حرص نتیجه نمی دهد افزود: مدیر موفق به دنبال خدمت به مردم است حکومت نیز باید در خدمت به مردم باشد و به مردم بفهماند که ما خدمتگزاریم متاسفانه نتوانستیم دستاوردهای انقلاب را برای مردم تبیین کنیم هفته دولت فرصتی است تا خدمات نظام و دولت به اطلاع مردم برسد.

وی با تاکید بر خدمت صادقانه به مردم یادآور شد: مردم ولی نعمت ما هستند مدیریت ما، مدیریت مردمی، الهی و اسلامی باشد و روحیه ی تلاش برای رفع مشکلات مردم لازم است دولت انقلابی برخوردار از روحیه جهادی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهشهر گفت: مدیر خدمتگزار در وعده ها صادق است و همین صداقت، اعتماد مردم را به دنبال دارد. فساد در هر صورت عامل ناکارآمدی است و باید با آن مبارزه کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.