به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمدناصر زندی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود :‌همچنین در این هفته عملیات اجرایی 10 طرح با اعتبار 23 میلیارد تومان آغاز می شود.
وی کلنگ زنی کشتارگاه تمام صنعتی در مرزن آباد با پیش بینی اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان از سوی بخش خصوصی را مهم ترین طرحی معرفی کرد که اجرای آن هفته دولت آغاز خواهد شد.
فرماندار چالوس مجتمع خدماتی بهزیستی و گازرسانی به روستاهای مرزن آباد، احداث خطوط فشار ضعیف و قوی با هدف رفع ضعف ولتاژ برق، روکش آسفالت و بهسازی راههای ارتباطی خرمنه علیای بخش مرکزی را از جمله طرح های شاخص آماده افتتاح معرفی کرد.
وی با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: ساده زیستی، اهل تملق نبودن، صداقت در رفتار و گفتار از شاخصه های منحصر بفرد این 2 شهید بزرگوار بود و این که سال ها یاد این شهدای والا مقام با شکوهتر از گذشته گرامی داشته می شود هم ریشه در ویژگی های شاخص این شهدا یعنی ساده زیستی دارد.
زندی هفته دولت را فرصتی طلایی برای تشریح چهارساله فعالیت دولت تدبیر و امید و نیز آگاه سازی عموم مردم از خدمات مسئولان در این ایام دانست و گفت: بر اساس آمارهای رسمی در یک سال گذشته برای دستکم یکهزار و 350 نفر در این شهرستان شغل پایدار ایجاد شده است.
دوم تا هشتم شهریور ماه به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
7078 /1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.