به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، محدودیت های ترافیکی روزهای پایانی هفته از ساعت 12 ظهر سه شنبه هفته جاری آغاز می شود و تا 6صبح یکشنبه چهارم شهریور در محورهای مواصلاتی مازندران به پایتخت کشور برقرار است.
بر این اساس تردد هر نوع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی از ساعت 12 روز سه شنبه تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه در محورهای کندوان ( کرج - چالوس ) ، هراز ( آمل - تهران) و سوادکوه ( قائمشهر - تهران ) ممنوع است.
** محور کندوان
- رفت و آمد تمامی وسایل نقلیه موتوری از ساعت 14 روز سه شنبه هفته جاری تا 2بامداد روز چهارشنبه از مرزن اباد به سمت کرج ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 همان روز تا 2 بامداد روز بعد از کرج به سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد بود .
همچنین تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه دوم شهریور تا 2 بامداد روز شنبه سوم شهریور از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 همان روز تا 2 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.
- بر اساس اعلام پلیس راه کشور همچنین ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در محور کندوان از جمله تریلر ، کامیون و کامیونت به غیر از حاملین سوخت و مواد فاسد شدنی ، ادامه دارد .
** محور هراز
- رفت و آمد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است.
- تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز سه شنبه و از ساعت 6 صبح تا 24 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری و همچنین از ساعت 6 صبح روز جمعه دوم شهریور تا 12 ظهر روز شنبه سوم شهریور از محور هراز ممنوع است.
* جاده هراز جمعه یکطرفه می شود
- همچنین بر اساس اعلام پلیس راه کشور، تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه دوم شهریور تا 2 بامداد روز شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 14 همانروز تا 2 بامداد روز بعد با اعلام مامورین پلیس راه در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) تردد انواع وسایل نقلیه به صورت یکطرفه خواهد بود.
* محور تهران-فیروزکوه-قائم شهر و بالعکس
- تردد کلیه تریلی ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای چهارشنبه و جمعه هفته جاری در محور تهران-فیروزکوه-قائم شهرو بالعکس ممنوع می باشد.
/1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.