به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، محدودیت های ترافیکی روزهای پایانی هفته از ساعت 12 ظهر امروز آغاز می شود و تا 6صبح شنبه 27 مرداد در محور های مواصلاتی مازندران به پایتخت کشور برقرار است.
بر این اساس تردد هرنوع موتور سیکلت به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی از ساعت 12 روز چهارشنبه تا ساعت 6 صبح روز شنبه در محورهای کندوان ( کرج - چالوس ) ، هراز ( آمل - تهران) و سوادکوه ( قائمشهر - تهران ) ممنوع است .
** محور کندوان
- رفت و آمد تمامی وسایل نقلیه موتوری از ساعت 14 روز جمعه تا یک بامداد روز شنبه از کرج به سمت چالوس ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 همان روز تا یک بامداد روز شنبه از چالوس به سمت کرج یک طرفه خواهد بود .
- همچنین ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در محور کندوان از جمله تریلر ، کامیون و کامیونت به غیر از حاملین سوخت و مواد فاسد شدنی ، ادامه دارد .
** محور هراز
- رفت و آمد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است.
- تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 22 روز چهارشنبه تا جمعه 19 مرداد ممنوع است .
** وضعیت جوی
همچنین بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران برای سه روز آینده در اکثر مناطق استان آسمانی نیمه تا ابری و ارتفاعات گاهی مه آلود و همراه با بارش های پراکنده باران است.
بر اساس اعلام هواشناسی ، هم اکنون هوای سیاه بیشه در جاده کندوان ابری و دمای هوا نیز 15 درجه سانتی گراد است.
همچنین هوای روز پنجشنبه در این جاده کوهستانی نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده پیش بینی می شود و دمای هوا بین 15 تا 22 درجه بالای صفر در نوسان خواهد بود .
هوای روز جمعه این محور کوهستانی نیز ابری با احتمال بارش پراکنده بتدریج کاهش ابر پیش بینی شده و دمای هوای نیز بین 15 تا 25 درجه بالای صفر در نوسان خواهد بود.
/1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.