حسین علی نژاد روز دوشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز ساری از تلاش تمام همکاران فرهنگی که برای موفقیت فرزندان این شهرستان زحمت کشیده‌اند ،قدردانی کرد و افزود: بیش از 400دانش آموز بابلی نیز در این کنکور رتبه زیر 2هزار را کسب کردند.
وی تعداد دانش آموزان شهرستان بابل را 75هزار نفر اعلام کرد و ادامه داد: امروز شاخص های کمی و کیفی تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش مورد توجه جدی فرهنگیان قرار دارد.
وی راهیابی و عضویت دانش آموز بابلی در تیم ملی المپیاد ریاضی کشور ، راهیابی 2دانش آموز به مرحله کشوری مسابقات علمی و کاربردی کار و دانش ، راهیابی 12دانش آموز به مسابقات نانو کشور ، کسب رتبه ممتاز در محور آزمایشگاهی جشنواره نوجوانان خوارزمی و کسب رتبه نخست جشنواره مهر پاسخ رئیس جمهوری از افتخارات عملکردی آموزش و پرورش شهرستان بابل در سال تحصیلی 96-97عنوان کرد.
وی به فعالیت 107مدرسه غیر دولتی با 600کلاس درس در شهرستان بابل اشاره کرد و ادامه داد: بابل رتبه اول مدارس غیر دولتی استان مازندران را دارد.
علی نژاد با اشاره به اهمیت توجه بیشتر مسئولان به مقوله تعلیم و تربیت اظهار داشت: اگرچه کشور در طول 40 سال پس از انقلاب اسلامی با فراز و نشیب های سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی روبرو بوده است ، اما توجه به معیشت معلمان و فرهنگیان ضروری است.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان بابل انقلاب اسلامی را انقلاب فرهنگی دانست و خواستار توجه بیشتر به مقولات فرهنگی به ویژه تعلیم وتربیت شد.
6990/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.