به گزارش خبرنگار ایرنا ، عطایی دوشنبه شب با تیم شهرداری ارومیه قراردادی یک ساله بست و به طور رسمی هدایت این تیم را بر عهده گرفت.
عطایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تایید جداییش از کاله مازندران و عقد قرارداد با شهرداری ارومیه گفت این تصمیم پس از یک دور مذاکره و صحبت جدی با مسئولان باشگاه کاله و توافق کامل دو طرف اتخاذ شده است .
وی به جزئیات بیشتری از مذاکره و توافقش با مسئولان باشگاه کاله اشاره نکرد ولی برخی منابع نزدیک به این باشگاه ، جدایی عطایی را ' غیر منتظره ' توصیف کردند.
این منابع گفتند که احتمالا این سرمربی آملی به خاطر زمزمه حضور نیافتن تیم کاله در فصل جاری لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور از این تیم خداحافظی کرد.
مدیران باشگاه کاله مازندران در سال های اخیر با جذب بازیکنان متوسط و بدون سابقه ملی پوشی و ستاره بودن در تیم خود ، تاکید بر جوانگرایی و توجه به بازیکنان رده های جوانان و امید داشتند.
این برنامه سبب شد تا آنها کمتر به چهره شدن در لیگ برتر و یا حتی حضور در این سطح تاکید کنند و درنتیجه بیشتر توجه خود را به تامین مالی مورد نیاز تیم های پایه و ساخت سالن ورزشی 10 هزار نفری معطوف کنند.
تیم کاله مازندران طی یک دهه حضور در لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور که همواره با هدایت عطایی همراه بود ، 2 بار قهرمانی این لیگ را تجربه کرد ، یک بار به مقام سوم رسید و قهرمانی در جام باشگاههای آسیا و مقام چهارمی جام باشگاههای جهان را هم کسب کرده است.
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.