معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: مردم دلبسته نظام جمهوری اسلامی ایران و پشتوانه ی اصلی امنیت پایدار این مرز و بوم محسوب می شوند.

به گزارش ایلنا از ساری،احمد حسین زادگان در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان، بیان داشت: اگرچه برای حفظ امنیت نیاز به تجهیزات نظامی پیشرفته ی دفاعی داریم، ولی مردم بهترین پشتوانه برای حفظ نظام هستند و با گفتگوی دولت و مردم می توان سطح این امنیت را افزایش داد.

وی خاطر نشان ساخت: تجهیزات نظامی جمهوری اسلامی قدرت بازدارندگی داشته و تاریخ ۲ قرن اخیر نشان داده که هیچ گاه ایران تهدیدی برای کشورهای همسایه نبوده بلکه در طول سال های گذشته رفتار مسالمت آمیز با مردم جهان داشته است.

معاون استاندارمازندران، افزود: امروز رسانه ها به خصوص شبکه های اجتماعی اینترنت محور، تاثیر به سزایی در امنیت پایدار در جامعه دارند و می توانند با بهره گیری از ظرفیت های تعاملی فضای مجازی و ارتباط مستقیم با مردم در تامین امنیت موفق تر عمل نمود.

حسین زادگان، یاد آور شد: فضای مجازی در دسترس مردم است و ما می توانیم مسایلی را که باعث برهم زدن امنیت کشور می شود، به وسیله ی ابزارها  و روش های جدید، گوشزد کنیم و مردم نسبت به این مسایل آگاهی یابند.

وی اظهارداشت: در شرایط فعلی تهدید امنیتی در کشور و به خصوص در مازندران وجود ندارد و سند آن نیز برگزاری بدون مساله‌ ی امنیتی انتخابات سطح کشور و استان در چند سال گذشته بود.

حسین زادگان خاطرنشان کرد: اگر ما بتوانیم با بهره گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی، تعامل بین دولت و معاون استاندار مازندران : مردم پشتوانه ی اصلی امنیت جامعه هستند.

وی، تصریح نمود: برقراری گفتگوی بین دولت و مردم باعث افزایش مشارکت آنها در مسایل اجتماعی شده و با ایجاد هم بینشی و هم روشی، هزینه های اجتماعی را کاهش می دهد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، عنوان کرد: برنامه ی گفتمان سازی باید از سطح پایین جامعه از کودکان در مهد کودک ها اجرایی شود و این کار نیاز به برنامه ریزی مدون از سوی سازمان پدافند غیرعامل داشته تا تربیت شهروندان مسوولیت پذیر آینده کشور را تضمین نماید. 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.