به گزارش خبرنگار ایرنا ، مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری مازندران در این مراسم گفت : در همه جوامع معلم از جایگاه و مقام والایی برخوردار است که باید برای تکریم از مقام معلم تلاش کنیم .
رضا عنایتی با بیان اینکه معلمان از اقشار زحمت کش و تاثیرگذار جامعه هستند ، افزود : بهترین واژه در کلمه معلم است ، بنا بر این باید جایگاه معلم در جامعه ارتقاء پیدا کند تا آنان بدون دغدغه به تعلیم و تربیت دانش آموزان بپردازند .
وی با اشاره به اینکه آینده کشور به دست دانش آموزان است ، گفت : نباید با مقام معلم شعاری برخورد کنیم .
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری مازندران با بیان اینکه محیط مدرسه باید برای دانش آموزان و معلمان شاداب و با نشاط باشد ، افزود : نشاط اجتماعی باید از مدارس آغاز شود تا به یک وحدت درونی دست پیدا کنیم .
مدیر کل آموزش و پرورش مازندران هم در این مراسم گفت : حمایت از فرهنگیان فقط به این نیست که بخواهیم مطالبات آنان را پرداخت کنیم ، بلکه امیدواریم که دستگاههای حاکمیتی مثل قوه مقننه بتوانند به ما کمک کنند تا نابرابری در حقوق و مزایای فرهنگیان جبران شود .
عسگری نیکزاد افزود : تبعیض در این زمینه میان فرهنگیان با کارکنان سایر دستگاهها باعث دلخوری این قشر زحمتکش می شود و باید همه کمک کنند تا این مشکل رفع شود.
در استان مازندران 39 هزار معلم کار تعلیم و تربیت حدود 530 هزار دانش آموز را بر عهده دارند .
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.