به گزارش خبرنگار ایرنا ، هفته پایانی لیگ دست یک جام آزادگان در حالی روز یکشنبه به کار خود پایان داد که تیم نساجی مازندران به مصاف تیم راه آهن رفت و در این بازی با نتیجه 6 بر صفر تیم حریف را شکست داد و به لیگ برتر صعود کرد.
با وجود اینکه این بازی حساس در تهران برگزار شده بود ، اما خیل عظیمی از شهروندان قائمشهری با حضور در مقابل مجتمع تجاری نگین شمال از طریق تلویزیون نظاره گر این بازی حساس بودند و همچنین با شعارهایی همچون ؛ ' نساجی لیگ برتری ' ، ' اولادی روحت شاد ' و ' قائمشهر عروسی ' تیم محبوبشان را تشویق کردند .
هواداران تیم نساجی مازندران بعد از اتمام بازی با خوشحالی فراوان اشک ذوق ریختند و به پایکوبی و گرفتن عکس های سلفی پرداختند .
شور و هیجان قائمشهری ها به حدی بود که بعد از گذشت نیم ساعت از پایان بازی های لیگ دسته یک ، تمامی هواداران به صورت کاروان شادی به ورزشگاه شهید وطنی رفتند .
ورزشگاه شهید وطنی مملو از جمعیت از پیر و جوان گرفته تا زن و مرد شده بود و هواداران با شور و هیجان فراوان به سر دادن شعارهای همچون ' جواد نکونام متشکریم ' ، ' 6 تایی ها ' ، ' نساجی لیگ برتری ' ابراز خوشحالی کردند .
هواداران تیم نساجی در مجموعه شهید وطنی همه با هم و یکصدا شعار ' شاه شاهی دادا – عشق مایی دادا – شماره 33 – پادشاهی دادا ' را سردادند .
' نساجی ای امید شهر خسته - نفس من به نفس تو بنده – نمی ذاریم هیچگاه تو را تنها – با تو هستیم تا آخر دنیا ' هم از دیگر شعارهایی بود که هواداران نساجی تکرار می کردند.
برخی از هواداران تیم نساجی با در دست داشتن پرچم این تیم در ورزشگاه شهید وطنی ، رقص تک دست انجام دادند.
تعدادی از هواداران نساجی هم بر صورت و پیشانیشان پرچم نساجی و پرچم ایران را نقش کردند و عده ای هم با بستن نماد تیم نساجی بر دستان خود ، فریاد شادی سردادند .
شادی و پایکوبی هواداران نساجی بیشتر از سه ساعت طول کشید و تقریبا بیشتر مردم قائمشهر در این جشن شرکت داشتند.
هواداران نساجی مازندران همچنین در خیابان های اصلی شهر قائمشهر با به صدا در آوردن بوق و چراغ خودروها و به تن کردن پیراهن این تیم ، شادی کردند .
شادی و علاقه مندی هوادران نساجی در خیابان های این شهرستان به حدی بود که ماموران انتطامی چهار راه های منتهی به میدان طالقانی را برای ایجاد امنیت و آرامش حاضران در شادی و پایکوبی بستند .
هواداران تیم نساجی و ورزش دوستان زیادی با جمع شدن در میدان طالقانی همچنین به دست زدن و آتش بازی پرداختند .
جشن و پایکوبی قائمشهری ها تا حدود ساعت 11 شب بدون هرگونه مشکلی ادامه یافت و سپس شهر آهسته آهسته به حالت عادی برگشت .
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.