- دیدار نساجی قائمشهر و فجر سپاسی شیراز از هفته سی و سوم لیگ دسته یک با 8 دقیقه تاخیر در ساعت 17 و 8 دقیقه عصر دوشنبه در ورزشگاه قائمشهر برگزار شد.
- جواد نکونام سرمربی نساجی به دلیل آنچه که کسالت جسمی از سوی سرپرست تیم اعلام شده ، در کنفرانس خبری برای پاسخگویی به سئوالات خبرنگاران پس از پایان دیدار شرکت نکرد.
- بازیکنان نساجی قائمشهر که امیدشان برای صعود به لیگ برتر منوط به بردشان برابر فجر سپاسی شیراز یکی از مدعیان لیگ یک بود، پس از برد 2 بر صفر با رقص تک دست ، شادمانی کردند .
- این دیدار را حدود 10 هزار تماشاگر از سراسر مازندران با حضور در استادیوم تماشا کردند و حدود 2 هزار نفر نیز به دلیل پر شدن ورزشگاه جواز ورود پیدا نکردند.
- دهها هودار قائمشهری نساجی هم دیدار تیم محبوبشان را از روی بام و تراس ساختمان های اطراف استادیوم به نظاره نشستند.
- دیدار نساجی و فجر سپاسی از طریق شبکه ورزش به طور مستقیم برای نخستین بار در رقابت های لیگ یک فصل جاری پخش شد.
- شلوغی سطح شهر قائمشهر پس از دیدار نساجی و فجر سپاسی شیراز باعث ترافیک شدید شد به طوری که راهنمایی و رانندگی مجبور به یکطرفه کردن خیابان اصلی شهر برای تسهیل در خروج خودروها شد.
- فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران به دلیل حساسیت بالای این دیدار به عنوان یکی از دو ناظر داوری این دیدار در جایگاه ویژه مهمانان و شخصیت ها حضور یافت.
- در این دیدار پنج بازیکن دو تیم از سید مهدی سید علی که داوری را بر عهده داشت ، کارت زرد دریافت کردند که سهم قائمشهری ها از این کارت های زرد سه فجر سپاسی 2 کارت بود.
- دستکم 15 خبرنگار و عکاس مازنی این دیدار را پوشش خبری و تصویری دارند و از حضور نیافتن جواد نکونام سرمربی نساجی قائمشهر دلخور شدند.
- گل های نساجی قائمشهر محمد عباسزاده آقا گل این تیم در دقیقه هفتم و سعید خردمند در دقیقه 95 و وقت اضافه به ثمر رساندند تا فجر سپاسی امیدی به صعود لیگ برتر نداشته باشد و بار دیگر این رقابت ها را تجربه کند.
- اعتراض چندین باره یکی از مربیان فجر سپاسی به قضاوت داور وسط ، باعث شده تا سید مهدی سید علی داور این مسابقات این مربی را از نیمکت اخراج کند.
- جواد نکونام که با آمدنش تیم نساجی قائمشهر متحول شد و تا هفته پایانی جز مدعیان صعود بع لیگ برتر باقی ماند ، چندین بار نسبت به قضاوت داور وسط به ناظر داوری اعتراض کرد که هر بار ناظر ، کاپیتان اسبق تیم ملی را به آرامش دعوت می کرد.
- تاثیر نتیجه دیدار خونه به خونه بابل در برابر اکسین البرز در این هفته برای قائمشهری ها باعث شده بود تا مدیران نساجی از طریق پیام رسان ها و شبکه اجتماعی پیگیر نتایج آن بازی باشند.
- در صورت برد خونه به خونه بابل در برابر اکسین البرز در کرج ، نساجی ها با وجود برد هیچ امیدی به لیگ برتری شدن نداشتند و تساوی تیم بابلی ها در خارج از خانه ، باعث شده تا رونمایی از چهره تیم مازنی صعود کننده به لیگ برتر به هفته پایانی لیگ یک کشانده شود.
- 2 دستگاه آمبولانس اورژانس 115 در حاشیه زمین بازی استادیوم شهید وطنی قائمشهر پارک شده بود تا در صورت بروز حوادث ناگوار برای بازیکنان آنها را به بیمارستان برساند.
- ماموران انتظامی و نظامی با حضور فیزیکی در داخل و خارج ورزشگاه به برقراری نظم کمک کردند و بازی نیز بدون هیچ مشکل امنیتی خاتمه یافت.
- فرماندار و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قائمشهر و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از مدیران استانی بودند که به عنوان تماشاگر ویژه در استادیوم حضور داشتند.
- مدیرعامل فجر سپاسی شیراز که تیمش با این شکست امید صعود به لیگ برتر را از دست داد ؛ در پایان با قدردانی از میزبانی قائمشهری ها ابراز امیدواری کرد تا نساجی قائمشهر قدیمی ترین تیم مازنی ها به لیگ برتر صعود کند.
- پیروزی نساجی قائمشهر در برابر فجر سپاسی شیراز باعث شد تا یکی از دو سهمیه لیگ برتری در فصل جاری به نام مازنی ها برسد و این استان 14 سال پس از حذف شموشک نوشهر تنها نماینده این خطه شمال کشور در بالاترین رده فوتبالی ایران؛ بار دیگر در این رده فوتبالی کشور تیمداری کنند.
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.