دیدار تیم های خونه به خونه مازندران و آلومینیوم اراک درتنها دیدار باقی مانده از هفته بیست و ششم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور عصر چهارشنبه در ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل برگزار شد و تلاش دو تیم در پایان 90 دقیقه با تساوی بدون گل پایان یافت.
' دراگان اسکوچیچ ' چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : البته خستگیی بازیکنانم تنها دلیل نتیجه نگرفتن در این بازی نبود، و معتقدم که ما در این بازی خوش شانس هم نبودیم.
وی با انگیزه بازی کردن تیم اراکی را هم دلیل دیگری بر متوقف شدن تیمش دانست و گفت : در بازی هایی که در بابل میزبان حریفان هستیم ، متاسفانه آنها سعی می کنند وقت بازی را بی جهت تلف کنند و از این بابت خیلی متاسفم که حریفان ما به جای رقابت جدی برابر ما به دنبال وقت کشی هستند.
اسکوچیچ افزود : تیم اراک در بازی امروز از دقیقه یک بازی تا زمانی که داور سوت پایان مسابقه را بزند، به دنبال گرفتن وقت بازی و از جریان انداختن مسابقه بود و این وضعیت خوبی نیست که در فوتبال لیگ دسته یک ایران رواج پیدا کند.
وی در پایان گفت : بازیکنانم تلاش خودشان را انجام دادن و ما راه درازی در پیش داریم و به آینده خیلی امیدواریم.
** برای تساوی به بابل نیامدیم
سرمربی تیم آلومینیوم اراک هم پس از این بازی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : این که گفته می شود ما برای تساوی و یک امتیاز برابر خونه به خونه به بابل آمدیم ، بی انصافی است . هدف ما کسب 3 امتیاز برابر این تیم بوده و بچه های ما در این بازی حتی نشان دادند که توانایی شکست این تیم را درخانه اش دارند.
حامد بصیری افزود : دو تیم بازی خیلی زیبا و تماشاگر پسندی را به نمایش گذاشتند و به نظر من تماشاچیانی که امروز نظاره گر مسابقه دو تیم بودند ، لذت بردند.
وی ادامه داد : ما چند موقعیت خوب داشتم که توپ ما دو بار به تیرک دروازه تیم خوبه به خونه برخورد کرد و موقعیت تک به تک هم نصیب مهاجمان تیم ما شده بود و این نشان می دهد که ما برای مساوی گرفتن از تیم حریف نیامده بودیم.
بصیری گفت : ما به دنبال جایگاه بهتر در جدول هستیم تا با وضعیت خوبی لیگ را به پایان بریم و با برنامه ریزی و حمایت بیشتری برای فصل بعد با قدرت وارد میدان شویم.
خونه به خونه مازندران با کسب یک امتیازی این بازی خانگی 50 امتیازی شد و در رده دوم و تیم آلومینیوم اراک هم با 30 امتیاز در رده چهاردهم جدول هجده تیمی این مسابقات قرار گرفت.
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.