سرهنگ محمدرضا قدمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرناافزود: در مدت اعمال محدودیت های ترافیکی نوروزی تردد خودروهای سنگین در محورهای هراز ، کندوان و فیروزکوه ممنوع می شود تا گردشگران با سهولت و امنیت بیشتری رانندگی کنند.
وی اضافه کرد: همچنین در این مدت تردد هرنوع موتور سیکلت به استثنای موتورسیکلت های انتظامی و امدادی در محورهای سه گانه مازندران منتهی به تهران ممنوع خواهد بود.
**محور کندوان
سرهنگ قدمی گفت: تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت در محورکندوان در ایام نوروز ممنوع است.
وی اضافه کرد: تردد وسایل نقلیه از ساعت 15تا ساعت 6 صبح روزهای پنجشنبه و جمعه 24و 25 اسفند و روزهای دوشنبه، سه شنبه 28و 29اسفند و همچنین در تاریخ هشتم فروردین سال آینده از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است.
فرمانده پلیس راه مازندران ادامه داد: همچنین بر اساس اعلام مامورین پلیس راه مستقر در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 همان روزهای اعلام شده تا ساعت 6 صبح روز بعد از میدان امیر کبیر کرج به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.
وی بیان داشت: تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان روز شنبه چهارم فروردین و نیز روزهای یکشنبه ، دوشنبه و جمعه در تاریخ های 12، 13 و 17 فروردین سال آینده بین ساعت 12 تا ساعت سه بامداد این روزها از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15همان روزها تا سه بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.
**محور هراز
رئیس پلیس راه مازندران به اهمیت رعایت محدودیت های ترافیکی در محورهراز اشاره کرد و گفت: تردد انواع تریلرها از فردا تا هفدهم فروردین سال آینده در این محور ممنوع است .
قدمی اظهار داشت: تردد انواع کامیون و کامیونت ها از ساعت 12تا 24روزهای یکشنبه و دوشنبه 27و 28اسفند و روزهای پنجشنبه در تاریخ های 9 و 16فروردین سال آینده و همچنین از ساعت 6تا 24روزهای پنجشنبه ، جمعه و سه شنبه تاریخ های 24، 25 و 29 اسفند و روزهای شنبه و جمعه تاریخ های 4، 10 و 17 فروردین سال آینده از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.
وی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه در محورهراز از ساعت 13روزهای جمعه، شنبه ، یکشنبه و دوشنبه تاریخ های 3، 4 ، 12، 13 و 17 فروردین سال آینده تا ساعت 2بامداد روز بعد از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15تا سه بامداد روز بعد تاریخ های مورد اشاره از آب اسک تا رودهن ( محدوده مشاء ) به صورت یکطرفه خواهد بود.
**محور سوادکوه
فرمانده پلیس راه مازندران گفت: درمحور سوادکوه نیز تردد انواع تریلر از ساعت 12تا 24 تاریخ های 25و 28 اسفند امسال و 9و 16فروردین سال آینده از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.
قدمی همچنین گفت: تردد تمام تریلر ها از ساعت 6 تا 24 تاریخ های 29اسفند امسال و چهارم فروردین سال آینده و همچنین روزهای جمعه تاریخ های 10و 17فروردین سال آینده از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.
فرمانده پلیس راه مازندران با بیان اینکه هر ساله این استان مقصد بیشتر مسافران و گردشگران نوروزی کشور است ، گفت : باید بپذیریم که جاده های استان جوابگوی حجم انبوه خودروها در ایام نوروز نیست و لازم است رانندگان با احساس مسئولیت و صبوری بیشتری در این مسیر تردد کنند .
وی به جاذبه های طبیعی جاده های مواصلاتی هراز ، کندوان و سوادکوه اشاره و اضافه کرد : مسافران و گردشگران برای اینکه بتوانند از سفرهای نوروزی حتی در جاده ها لذت ببرند ، باید مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.
مازندران در تعطیلات نوروزی سال 96 میزبان بیش از 12 میلیون نفر شب گردشگر بود.
مازندران 10 هزارو 750کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد.
6990/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.