فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران نوشهر با اشاره به حضور سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس در نوشهر گفت : پیکرهای این 3 شهید صبح چهارشنبه (فردا) با 2 آمبولانس از معراج شهدای تهران به شهرستان نوشهر منتقل می شوند.
سرهنگ پاسدار حسین جناسمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : آئین استقبال نظامی از پیکرهای شهدای گمنام ساعت 14 فردا با حضور یگان هایی از سپاه، نیروی دریایی ارتش، دریابانی و نیروی انتظامی در میدان ولیعصر نوشهر برگزار خواهد شد.
وی افزود : شب وداع با پیکرهای پاک شهدای گمنام هم بعد از نماز مغرب و عشاء همزمان در مسجد جامع نوشهر و مسجد صلاح الدین کلا بخش مرکزی نوشهر با سخنرانی امامان جمعه و مداحی ذاکران اهل بیت برپا خواهد شد.
سرهنگ جناسمی گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری این شهدا نیز روز پنجشنبه ساعت 9 و 30 دقیقه صبح پس اقامه نماز از میدان آزادی در خیابان انقلاب تا محل دفن پیکر مطهر این شهیدان در پارک نوشهر برگزار می شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نوشهر با اشاره به اینکه این شهدا در عملیات های مختلف به شهادت رسیدند ، خاطر نشان کرد : یکی از این شهدا 20 ساله در تک عملیاتی دشمن در سال ۶۷ و در منطقه عملیاتی زبیدات، یکی دیگر نیز با 20 سال سن در عملیات رمضان و در منطقه عملیاتی شرق بصره به شهادت رسید.
به گفته وی، یک شهید گمنام دیگر هم 23 ساله در عملیات والفجر۴ و در منطقه عملیاتی پنجوین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
جناسمی خاطر نشان کرد: مراسم شام غریبان این شهدا هم بعد از نماز مغرب و عشا با حضور هیات های مذهبی نوشهر بر مزار این شهدا برگزار می شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نوشهر تصریح کرد: آئین سوم این 3 شهید گمنام نیز عصر یکشنبه و مراسم هفتم همزمان با لحظه سال تحویل با حضور مردم شهید پرور برگزار خواهد شد.
شهرستان 130 هزار نفری نوشهر تاکنون 465 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
استان مازندران میزبان 295 شهید گمنام دوران دفاع مقدس است و 10 هزارو 400شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.
/1295/ 1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.