استاندار مازندران گفت :بانوان نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه دارند.

به گزارش ایلنا از ساری، محمد اسلامی در این جلسه با بیان این که جوانگرایی، زمینه فکر نو و خلاق در مدیریت را فراهم می کند، یاد آور شد: اهتمام ویژه به کاهش معدل سنی مدیریت و بکارگیری بانوان و جوانان در گردونه مدیریتی، استفاده از این ظرفیت؛ برنامه جدی و پیش روی مسئولان استان به شمار می رود و باید همه به آن با اعتقاد عمل کنند.

اسلامی به بانوان به عنوان قشر اثرگذار و مهم جامعه مازندران اشاره کرد و یاد آور شد: هرگونه بی توجهی به این ظرفیت ها می تواند موجب هدر رفت سرمایه های استان شود.

استاندار با اشاره به این که امید به آینده و زمینه خدمت باید تقویت شود و آماده باشد، افزود: کارآمد سازی مدیریتی استان با بکارگیری نیروهای تازه نفس بمنظور ایجاد تحول در نگاه و عمل با هدف انضباط فکری و رفتاری از برنامه های بنده از آغاز حضور در استانداری مازندران بوده است.

مقام عالی دولت در استان با اشاره به این که همواره از بخشی نگری، عدم همگرایی و عدم نگرش به موضوعات کلان و غفلت از اهداف بلند مدت آسیب می بینیم، تصریح نمود: 50 درصد جامعه ما را بانوان تشکیل می دهند و هر جا که خانواده سالم حضور دارد، شاهد کارآمدی و موفقیت در آن جا هستیم.

استاندار مازندران با اشاره به نقش موثر بانوان در کنترل شتاب آسیب های اجتماعی در جامعه، گفت: زنان با تحکیم بنیان خانواده می توانند این نقش را بدرستی ایفا کنند .

اسلامی با بیان این که زنان موجب قوام خانواده هستند و تقویت زنان سرمایه گذاری برای جامعه است، گفت: توجه به خانواده سالم برای دست یابی به جامعه پاک باید مورد توجه همه باشد.

وی با اشاره به این که نقش زنان در خانواده در مازندران فوق العاده است، خاطر نشان ساخت: الگوی روستاهای فاقد بیکار که زنان در آن نقش آفرین هستند، گسترش یابد.

استاندار به تشکیل 11 کارگروه ذیل اتاق فکر استان اشاره کرد و اظهار داشت: مقرر شد دبیران این کارگروه ها بانوان باشند.

اسلامی، تاکید کرد: باید از ظرفیت جوانان و افکار نو و خلاق در جهت توسعه بخش های مختلف بهره گیری کنیم.

گفتنی است، در این جلسه که سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی و برخی مدیران ستادی استانداری حضور داشتند، با حکم استاندار مازندران، سمیه قاسمی طوسی به عنوان مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران معرفی شد.

هم چنین با اهدا لوح سپاسی از سوی استاندار مازندران از زحمات مریم جمشیدی، مدیر کل سابق امور بانوان و خانواده استانداری قدردانی شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.