به گزارش خبرنگارایرنا، با تغییر علیرضا یونسی رستمی معاون سابق سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در دولت یازدهم احمد حسین زادگان فرماندار شهرستان ساری به عنوان سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری این استان منصوب شد.
** انتصاب فرزند شهید به عنوان مدیرکل بانوان
استاندارمازندران با برکناری مریم جمشیدی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری در دولت یازدهم ، 'سمیه قاسمی طوسی' فرزند سردار شهید 'محمدحسن قاسمی طوسی' را به سمت مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری منصوب کرد.
سمیه طوسی کارمند استانداری مازندران و از مجموعه وزارت کشور است و این در حالیست مریم جمشیدی که پیش از این عهده دار مسوولیت مدیرکل بانوان و خانواده استانداری مازندران را بر عهده داشت از آموزش و پرورش به استانداری فراخوانده شد.
هیچ یک از مدیران برکنار شده امروز چهارشنبه در شورای اداری استان مازندران که جانشینانشان معرفی شدند ، حضور نداشتند.
استاندارمازندران بدون اشاره حضور نیافتن معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی سابق در آیین تودیع غیر رسمی ، علت حضور نیافتن مدیرکل بانوان و خانواده استانداری را تشرف به عتبات عالیات دانست و گفت که ایشان بدون اطلاع به استانداری به این سفر رفتند.
محمد اسلامی در این نشست افزود : در حالی مدیرکل سابق بانوان و خانواده استانداری مازندران به این سفر رفته که از نشست روز جاری شورای اداری و تغییر مدیریتی مطلع بود.
وی وعده کرد تا پس از برگشت مدیرکل بانوان و خانواده استانداری مازندران آیین تودیع و معارفه به صورت رسمی برگزار شود.
محمد اسلامی که حدود 100 روز پیش به عنوان استاندار دولت دوازدهم در مازندران منصوب شد پیش از این مدیر کل دفتر امور شهری و روستایی مازندران را تغییر داده بود .
6982/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.