به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار اسماعیل قاآنی چهارشنبه شب در دومین یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم مازندران در متل بانک ملی بابلسر ، افزود : آن چیزی که امروز استکبار جهانی را به زانو درآورده است منطق کشور ماست و ما باید به این امر ببالیم.
وی اظهار داشت : جهان امروز به این باور رسیده است که آمریکا اهل منطق و گفت و گو نیست و همه جهانیان شاهد بودند که آن کشور در توافق هسته ای به قول خود عمل نکرده و بی منطقی خود را ثابت کرده است.
سردار قاآنی گفت : کشور ما برای دفاع از میهن خود در ساخت سلاح ها و قدرت موشکی از هیچ کشوری اجازه نخواهد گرفت و اگر کسانی بخواهند با زبان غیر منطق سخن بگویند ما هم به طور قطع پاسخ آنان را خواهیم داد.
وی افزود : استکبار جهانی برای عوام فریبی و به دروغ خود را طرفدار دموکراسی در جهان مطرح می کند ، این در صورتی است که از کشوری در منطقه همانند عربستان حمایت می کند که هیچ انتخاباتی در آن برگزار نمی شود.
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت : رهبر انقلاب در چند سال گذشته با صراحت اعلام کرد که جهانیان اجازه دهند مردم فلسطین سرنوشت خود را خودشان رقم بزنند و این اصل را با عنوان ' هر فلسطینی یک رای ' مطرح کردند ، اما طرفداران به ظاهر دموکراسی خواه در دنیا این پیشنهاد را نپذیرفتند و به همه جهان ثابت کردند که شعارهای دموکراسی و حقوق بشری آنان در راستای منافع خودشان و عوام فریبی است.
وی افزود : اگر امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت برتر در جهان مطرح است ، به خاطر خون پاک شهدای عزیز ماست که با نثار خون پاک خود الگوی مناسبی برای جوانان ما شدند.
قاآنی اظهار داشت : در 200 سال گذشته در ایران سابقه نداشته است که جنگی رخ دهد و خاکی از این کشور جدا نشود ولی در هشت سال دوران دفاع مقدس با رشادت های فرزندان دلیر این مرز و بوم یک وجب از خاک کشور عزیزمان جدا نشده است و این یک افتخار است.
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت : اگر بخواهیم در مسیر عزت و سربلندی همچنان گام برداریم باید راه شهدا را ادامه دهیم و صادقانه به مردم عزیز کشورمان خدمت رسانی کنیم.
استان مازندران بیش از 10 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که از این تعداد 40 نفر شهدای مدافع حرم هستند.
7328/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.