به گزارش خبرنگار ایرنا ، در پیام مشترک محمد اسلامی و آیت الله نورالله طبرسی آمده است : سلام و درود بر شما مردم هوشمند و فهیم مازندران که بار دیگر عزم و اراده راسخ خود را برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری متجلی ساختید .
' درود بر شما مردم علوی مازندران که با حضور در عید انقلاب و سی‌ونهمین جشن انقلاب بار دیگر ثابت کردید که در دفاع از استقلال،‌ آزادی و جمهوری اسلامی محکم و استوار ایستاده اید وآماده فداکاری و مجاهدت هستید .
سلام خداوند بر شما که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی تمام معادلات و تحلیل های معاندان و دشمنان قسم خورده نظام را به هم ریخته و همه جهانیان را به شگفت، بهت و حیرتی عظیم فرو بردید.
سلام و صلوات الهی بر این همه شور و شعور سیاسی‌ که بار دیگر عزت ، اقتدار ، شوکت ، بالندگی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت. '
مسئولان ارشد مازندران در این پیام تاکید کردند : مردم عزیز مازندران که همواره پشتیبانی خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی را در صحنه های مختلف به نمایش گذاشته،در 22بهمن ماه امسال نیز برگ زرینی بر افتخارات نظام افزود و با تجلی شکوه وحدت و همدلی با آرمان های امام راحل،رهبر فرزانه انقلاب و شهدای انقلاب اسلامی تجدید پیمان نمود .
آنان تصریح کردند : اینجانبان بر خود فرض دانسته تا مراتب تقدیر و تشکر خود را از حضور پرشکوه ، امید آفرین و امید بخش و حماسه تماشایی مردم شریف مازندران ، به‌ویژه جوانان شایسته ، غیور، متدین، و بیدار سرزمین‌ علم و هنر و فرهنگ و ایمان ابراز داشته و سلامتی و سعادت بیش از پیش همه شما منادیان و حافظان ارزشهای الهی انقلاب اسلامی را از خداوند منان مسئلت می‌نماییم.
رجاء واثق داریم این انقلاب الهی و آسمانی با اقتدار و افتخار ، زمینه ساز و مقدمه حکومت جهانی حضرت قائم(عج ) خواهد بود.
شورای تبلیغات اسلامی مازندران هم با انتشار اطلاعیه ای نوشت : مردم ولایتمدار مازندران با حضور گسترده و تماشایی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ، بار دیگر با آرمانهای والای امام خمینی (ره) بیعت و اطاعت خود را از منویات حکیمانه ولی امر مسلمین جهان آیت الله خامنه ای (مدظله العالی ) اعلام کردند .
در بخش دیگری از این اطلاعیه عنوان شد : این عزم و اراده خلل ناپذیر مردم قدرشناس و ولایتمدار مازندران در حمایت از آرمان های مقدس انقلاب اسلامی ستودنی است .
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در این اطلاعیه ، قدردانی از حضو رپرشکوه و حماسی علما ، مسئولان دستگاه های اجرایی ، خانواده های شهدا ، جانبازان ، بسیجیان ایثارگران و اقشار همیشه در صحنه استان در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن را بر خود واجب دانست .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشاردهنده : حسن فلاحتی
2096/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.