به گزارش خبرنگار ایرنا ، سید امیر حسینی جو روز یکشنبه در مراسم راهپیمایی باشکوه 22 بهمن مردم انقلابی ، ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان تنکابن افزود : این صف بندی بین حق و کفر ریشه تاریخی دارد که در عاشورا به اوج خود می رسد ودر انقلاب اسلامی نیز بار دیگر نمایان می گردد.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ عاشورا است ، اظهار داشت : تمامی دشمنی ها و تهدید های خصمانه استکبار جهانی علیه ملت ایران نشات گرفته از ترسی است که همین فرهنگ عاشورایی به جان دشمن انداخته است.
حسینی جو خاطر نشان کرد : در طول سالهای پس از انقلاب دشمن تلاش کرد تا با ترور ، تهدید و جنگ به ملت بزرگ ایران ضربه بزند اما تمامی نقشه های آنها به فضل الهی و با رهنمود های امام راحل و رهبری نقش بر آب شد.
وی با اشاره به اینکه ملت ایران هیچ وقت از آرمان های امام (ره) ، ولایت و شهدا دست نخواهند کشید ، تصریح کرد : استقلال ، امنیت و مشارکت سیاسی از دستاورد های مهم انقلاب اسلامی است و باید تلاش کنیم تا خون شهدا پایمال نگردد.
فرماندار ویژه شهرستان تنکابن در ادامه به مشارکت 98 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات اردیبهشت 96 اشاره کرد و آن را نشانه علاقه مندی مردم به انقلاب و نظام برشمرد.
به گفته وی ، امروز دشمن با تغییر تاکتیک ها و روش های خود به دنبال بزرگنمایی مشکلات و کوچکنمایی موفقیت ها است تا به انقلاب اسلامی خدشه وارد کند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکرده است.
در پایان این مراسم نماد استکبار جهانی و عروسک ترامپ به آتش کشیده شد.
شهرستان 165 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.
خبرنگار: علیرضا پورعلم **انتشار دهنده: محسن حسن نیا
/1602/7513/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.