سرپرست فرمانداری بهشهر در حاشیه افتتاح این طرح ها به خبرنگار ایرنا گفت : تلاش برای رفع محرومیت ها و افزایش توانمندی در جامعه از مسائل مهمی است که در راستای محرومیت زدایی و خدمت به مردم در دستور کار است.
هادی خنجری افزود : انقلاب اسلامی در منطقه و جهان تاثیرگذار است و با توجه به پیروزی های مختلف ایران اسلامی و اقتدار همه جانبه، دشمنان باتمام وجود از این انقلاب و تاثیرگذاری‌ آن در منطقه و جهان هراسان است و لذا ما باید با حفظ وحدت و خدمت به مردم، از ایجاد فاصله بین مردم و نظام جلوگیری کنیم.
وی گفت : دهه فجر فرصت مناسبی برای ارائه خدمت به مردم است و برای این منظور امروز در پنجمین روز از دهه فجر چهار طرح اشتغال زایی با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال در بهشهر به بهره برداری رسید.
خنجری افزود : افتتاح مهد کودک به همت بهزیستی، افتتاح کارگاه تولید لنت ترمز به همت صندوق کارآفرینی امید، گلخانه پرورش لیمو و افتتاح مرغداری گوشتی 20 هزار قطعه ای به همت جهاد کشاورزی از طرح هائی است که امروز افتتاح شده است.
سرپرست فرمانداری بهشهر گفت : با بهره برداری از این طرح های اشتغال زایی برای بیش از 20 نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد شده است.
شهرستان 168 هزارنفری بهشهر در شرق مازندران واقع شده است.
خبرنگار : مریم نظری ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7332/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.