علی شادمان روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت که برای اجرای این طرح های عمرانی و تولیدی بالغ بر 242 میلیارد و 800 میلیون ریال هزنیه شده است.
وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی هفت طرح با اعتباری بالغ بر 43 میلیارد ربال در این شهرستان در دهه فجر خبر داد و افزود که میدان میوه و تره بار رویان و پرورش ماهی قزل آلا در بخش بلده از جمله مهم ترین این طرح هاست.
شادمان گفت : شاخص ترین طرح های عمرانی قابل افتتاح در این ایام مجتمع آبرسانی روستای قلعه کتی بخش چمستان با 37 میلیارد ریال و مجتمع آبرسانی روستای تیرکده بخش مرکزی با هفت میلیارد ریال است.
فرماندار نور افزود: ساختمان هشت خانه بهداشت در بخش های چمستان و بلده با اعتبار هشت میلیارد و 500 میلیون ریال از دیگر طرح های قابل افتتاح در این ایام است.
وی گفت: بهره برداری از بازار روز چمستان با 148 واحد تجاری و با اعتبار 25 میلیارد ریال و پارک های آلاله رویان با هفت میلیارد ریال و ساحلی ایزدشهر با 6 میلیارد و 500 از دیگر طرح های قابل افتتاح این شهرستان است.
شادمان با اشاره به ظرفیت های گوناگون و منحصر بفرد گردشگری از جمله وجود بزرگ ترین پارک جنگلی خاورمیانه و منطقه گردشگری لاویج در شهرستان نور بر برنامه ریزی و مساعدت تمامی دستگاههای مربوط برای جذب سرمایه گذار و گردشگر در پروژه های گردشگری و فرهنگی شهرستان تاکید کرد.
شهرستان نور با 121 هزار نفر جمعیت در غرب مازندران قرار دارد.
خبرنگار: سیدمحمد اکبرموسوی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
/1295/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.