به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ،رضا خدامی امروز در گفتگو با خبرنگار خبر آنلاین در بابلسر  افزود: در ورزش راگبی محدودیت سنی وجود ندارد و همه ورزشکاران و درهر مقطع سنی میتوانند در این طرح شرکت کنند.

مسئول کمیته توسعه راگبی بابلسر اضافه کرد : در راگبی علاوه بر قدرت بدنی به استقامت بالا هم نیاز دارد بطوری که اکثر بازیکنان تیم بابلسر از رشته های ورزشی مختلف مانند کشتی ، قایقرانی ، دو ومیدانی ،فوتبال و والیبال در این رشته مشغول به فعالیت هستند.
خدامی تصریح کرد: در مدت ٨٠روز از شروع فعالیت کمیته راگبی تعداد ٣٥نفر در تمرینات راگبی بابلسر بصورت مداوم حضور دارند که از این تعداد ١٠نفر به اردوی تیم راگبی ساحلی مازندران دعوت شدند که این نشان دهنده پتانسیل بالای جوانان علاقمند بابلسری به این رشته مفرح است.

وی در ادامه گفت :این طرح در ماه جاری به اجرا در خواهد آمد و بزودی نحوه برگزاری و تست گیری بصورت گسترده در شهرستان و رسانه ها اطلاع رسانی می شود.

خدامی در پایان از میزبانی مسابقات استانی راگبی ساحلی بمناسبت دهه مبارک فجر در بابلسر خبر داد و گفت : در صورت موافقت و مهیا شدن شرایط میزبانی و حمایت مسئولان دلسوز شهری ،این مسابقات در اواخر بهمن ماه در ساحل زیبای بابلسر برگزار می شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 842970
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.