به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس زاده عصر سه شنبه با حضور در باشگاه نساجی مازندران در قائمشهر قرارداد خود را تا پایان فصل جاری این مسابقات منعقد و به طور رسمی پیراهن این تیم را برتن کرد.
عباس زاده 27 ساله که اهل شهرستان قائمشهر است ، روزچهارشنبه قرارداد خود را در هیات فوتبال مازندران نیز ثبت خواهد کرد.
این مهاجم گلزن در نیم فصل نخست در تیم لیگ برتری سایپا تهران حضور داشت و پس از کش و قوس های فراوان توانست رضایت باشگاه سایپا و علی دایی سرمربی این تیم را جلب و قراردادش را با نارنجی پوشان فسخ کند تا به نساجی مازندران بپیوندد.
آقای گل فصل گذشته لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور، بارها علاقه اش به نساجی مازندران را در مصاحبه ها و فضای مجازی ابراز کرده بود و پس از نیم فصل دوری از نساجی مازندران دوباره پیراهن تیم محبوب شهرش را بر تن کرد.
عباس زاده ، سابقهٔ حضور در باشگاه‌های پرسپولیس تهران، صنعت ساری، نساجی مازندران، راه‌آهن و سایپا را نیز در کارنامه دارد.
محمد عباس زاده پس از ثبت قرارداد خود با تیم نساجی مازندران گفت : خوشحالم بعد از نیم فصل جدایی به تیم سابقم برگشتم و امیدوارم با حمایت طرفداران نساجی مازندران فصل خوبی داشته باشیم و به لیگ برتر صعود کنیم.
وی افزود: برای من مهم ترین دلیل برای بازگشت به تیم زادگاهم عشق به هواداران نساجی بود، همین الان هم که دارم با شما حرف می زنم دلم برای ورزشگاه مملو از تماشاگر شهید وطنی تنگ شده است و برای بازی در قائمشهر لحظه شماری می کنم.
تیم نساجی مازندران رقابتهای امسال لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور را با ' مهدی پاشازاده ' آغاز کرد و در تصمیمی غیرمنتظره از سوی مسئولان این باشگاه، از تیم کنار گذاشته شد.
' داود مهابادی ' در آغاز نیم فصل دوم این مسابقات هدایت سرخپوشان مازنی را برعهده گرفت.
تیم نساجی تا پایان هفته نوزدهم این مسابقات با کسب 33 امتیاز درمکان سوم جدول رده بندی مسابقات لیگ دسته یک قرار دارد واز امیدهای صعود به لیگ برتر محسوب می شود.
تیم های نساجی و خونه به خونه ، 2 نماینده مازندران در لیگ دسته یک فوتبال هستند.
خبرنگار: مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.