مدیر کل اداری مالی استانداری مازندران از جذب نیرو در بخشداری های استان بمنظور تکمیل چارت بخشداری ها در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،، مرتضی ناصحی، مدیر کل اداری مالی استانداری در گردهمایی عاملین ذیحسابان فرمانداری های مازندران که در بهشهر برگزار شد، از جذب نیرو در بخشداری های استان بمنظور تکمیل چارت بخشداری ها در آینده نزدیک خبر داد و تصریح نمود: جذب این نیروها برای تکمیل چارت بخشداری ها صورت می گیرد .

وی در این جلسه که با هدف تعیین تکلیف اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری و اعلان تخصیص 9 ماهه فرمانداری ها و تبیین روش هزینه اسناد خزانه برگزار شد، اظهار داشت : بدون هماهنگی اداره کل اداری و مالی استانداری مازندران جذب و بکارگیری نیروها توسط فرمانداریها و بخشداری ها ممنوع است .

مدیر کل اداری ومالی استانداری مازندران بر دقت، سرعت و رعایت صرفه جویی و اولویت بندی هزینه ها تاکید کرد و یاد آور شد: با عنایت به تاکیدات استاندار بر رعایت نظم و انضباط اداری و نصب سیستم یکپارچه و متمرکز حضور و غیاب در استانداری و فرمانداری ها انتظار می رود همه کارکنان فرمانداری ها و بخشداری ها، نظم و انضباط اداری و خدمت بی منت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مدیر کل اداری ومالی استانداری مازندران گفت : با عنایت استاندار ،به فرمانداری ها در خصوص اعتبارات هزینه ای و عمرانی ( تملک دارایی ) تفویض اختیار خواهد شد .

در این جلسه که در اردوگاه شهید هاشمی نژاد بهشهر برگزار شد، مدیران کل دفتر نوسازی و تحول اداری، بودجه و دفتر روستایی، ذیحساب استانداری و دیوان محاسبات حضور داشتند،

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.