به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود : باید چنین مکانی وجود داشته ابشد تا شهروندان آزادانه هرگونه انتقاد از عملکرد مسئولان را بیان کنند.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به نام گذاری روزها و هفته های سال به عناوین گوناگون اشاره کرد و گفت : ای کاش یک هفته نیز به عنوان ' هفته اعتراضات مردمی ' اختصاص یابد تا شهروندان بتوانند مشکلات و انتقاداتشان را بهتر به گوش مسئولان برسانند.
امام جمعه ساری بخشی از مطالبات مردم در اعتراضات اخیر مانند گرانی و بیکاری را بحق دانست و افزود : خوشبختانه معترضین به این موارد با مشاهده سو استفاده دشمنان راهشان را از آنان جدا و اعلام کردند که به رغم مشکلات معیشتی پیرو ولایت فقیه بوده و تحمل سوزاندن قرآن و امامزاده ها را ندارند.
وی ادامه داد : مردم خداجوی ایران اسلامی تحمل جسارت به مقدسات را نداشته و تا پای جان در مقابل دشمنان نظام می ایستند.
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت : وقایع روزهای اخیر تنها یک اعتراض بحق مدنی از سوی مردم علیه گرانی بود که از جانب دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی به فتنه گری مبدل شد.
وی با اشاره به اینکه دشمنان برای انحراف جوانان تلاش های بسیاری دارند ، خطاب به جوانان و نوجوانان افزود : هرگز آلت دست این شیطان صفتان نشوید و بدانید که آنان بجز از بین بردن هویت و حیثیت شما کاری نخواهند کرد.
طبرسی از نیروی انتظامی ، بسیج و سپاه نیز قدر دانی کرد و گفت : آنان در کنار مردم بدون کوچک ترین خونریزی ، فتنه گران را مغلوب کردند.
وی افزود : آمریکا و همپیمانانش بار دیگر سیلی محکمی از مردم ولایی ایران اسلامی خوردند ولی دشمنی هایشان همچنان ادامه خواهد داشت.
امام جمعه ساری همچنین با اشاره به سالگرد کشف حجاب توسط رضا خان در 17 دی ماه 1314 خورشیدی، از آن به عنوان یکی از اقدامات ننگین یاد کرد و گفت : متاسفانه همچنان با تبعات این عمل غیر مذهبی مواجه هستیم.
وی خطاب به مسئولان افزود : در هرنوع تصمیم گیری ها به رفاه مردم توجه ویژه ای داشته باشید و به یاد بیاورید که آنان با مشکلات معیشتی و بیکاری دست به گریبانند.
ستاد نماز جمعه ساری همچنین اعلام کرد که مردم این شهرستان ساعت 15 روز دوشنبه 18 دی ماه جاری در محکومیت ناآرامی های اخیر از میدان شهید قاسمی به سوی میدان شهدا راهپیمایی خواهند کرد.
خبرنگار : زهره کرمی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7330/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.