به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های نماز جمعه نوشهر افزود : برخی از مقامات غربی، از جمله وزیر امور خارجهٔ انگلستان که بتازگی به ایران آمده بود، در ظاهر لبخند می‌زنند ولی موضع‌گیری‌شان در اغتشاش‌های ایران نشان داد که چه باطنی دارند.
وی گفت : جرقه این وقایع از شهر مشهد و اعتراض به مشکلات اقتصادی و گرانی بنزین در لایحه بودجه 1397 زده شد که فرصت‌طلبان خود را وارد جمعیت معترضان کردند.
او افزود : بنا بر این لازم است مسئولان بیشتر به حل مشکلات مردم توجه کنند زیرا احساس مسئولیت نکردن برخی از آنان در بروز اعتراضات تأثیر داشت.
وی گفت : آمدن مردم به خیابان‌ها برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی بود ولی نباید تصور شود که مشکلی نیست ، بلکه مشکل سپرده‌گذاران در صندوق‌های مالی باید حل شود و نباید وضع به نحوی باشد که هر کس بتواند صندوق تاسیس کند.
امام جمعه نوشهر افزود : حوادث اخیر ثابت کرد که اگر به هشدارهای بزرگان و به‌خصوص رهبر معظم انقلاب، عمل می‌شد این حوادث پیش نمی‌آمد.
مشایخ همچنین به سالگرد کشف حجاب در ایران توسط رضاخان در 17 دی 1314 اشاره و از آن به عنوان نمونه‌ای از نفوذ فرهنگ ضد دینی یاد کرد.
خبرنگار : شهاب رویانیان ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7517/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.