دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت: تکریم ارباب رجوع در ادارات بهترین معروف است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،خلیل صالحی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی ستاد انر به معروف و نهی از منکر مازندران اظهار کرد:انجام کار ارباب رجوع و تکریم آن در ادارات بهترین معروف است.

وی به عملکرد شهرستانها در احیای فریصه امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و افزود:در بخش ستادهای شهرستانی به ترتیب شهرستانهای میاندورود- جویبار- نور- نوشهر- چالوس در حد خوب شهرستانهای آمل – بابل – رامسر- بابلسر- قائم شهر- نکا– سوادکوه در حد مطلوب و شهرستانهای بهشهر- گلوگاه- سوادکوه شمالی - تنکابن- عباس آباد- کلاردشت- محمودآباد و فریدونکنار در حد متوسط می باشند.

وی تعداد برگزاری جلسات ستاد شهرستان بصورت مستمر همراه با مصوبات اولویت دار، میزان تشکیل و فعالیت شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات شهرستانی ومیزان جذب، ساماندهی و بکارگیری آمران به معروف و ناهیان از منکر  را از جمله ملاک ارزشیابی این ستاد عنوان کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران میزان اجرای برنامه های ابلاغی ستاد استان و میزان تعامل و ارسال گزارش عملکرد به ستاد استان را از دیگر ارزیابی های این ستاد نام برد.

وی در بخش دیگر از سخنانش عملکزد ادارات، سازمانها و مراکز آموزشی و درمانی استان خوب ارزیابی کرد و افزود: میزان اجرای برنامه های ابلاغی،وضعیت رعایت عفاف و حجاب و اکرام مراجعین و  میزان ارتباط و تعامل با ستاد استان را از عناوین ارزیابی عملکردها این سازمان ها برشمرد.

صالحی تشکیل جلسات شوراهای امر به معروف و نهی از منکر

 و برگزاری دوره های آموزشی، جذب و بکارگیری آمران به معروف و ناهیان از منکر در ترویج معروفات و جلوگیری از منکرات را از دیگر عناوین ارزیابی این ستاد عنوان کرد.

وی ادامه داد:تلاش می شود با تدابیر درست و مناسب عملکرد تمامی ادارات و استانها در حوزه امر به معروف و نهی از منکر به حد مطلوب برسد

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.