به گزارش خبرنگار ایرنا ، ' مهدیه نادری ' ورزشکار 15 ساله آملی روز شنبه با حضور در مدرسه دخترانه 'شهید سوهانیان ' این نشان را با همراهی چند نفر از ورزشکاران ، مربیان ، هیات ورزش های رزمی و مدیران ادارات و یادگاران هشت سال دفاع مقدس شهرستان آمل به دختر ' مهدی قره محمدی ' شهید مدافع حرم تقدیم کرد.
این ورزشکار در زمان اهدای مدال خود به دختر شهید قره محمدی گفت : این مدال را به خانواده شهید مدافع حرم قره محمدی تقدیم می کنم زیرا قهرمانان واقعی این عزیزان هستند.
مهدیه نادری افزود : همان طور که شهید قره محمدی و دیگر هموطنان شجاع ما در دفاع از حریم اهل بیت (ع) با از خودگذشتگی، ایثار و رشادتشان افتخارآفرینی کردند، من هم با تمام وجود برای کسب مدال های بیشتر و شاد کردن دل تمامی هموطنان عزیزم تلاش خواهم کرد.
وی هدف از این اقدام را پاسداشت مقام شامخ شهیدان و بازماندگان دفاع از حریم اهل بیت دانست و گفت : پس از کسب قهرمانی مسابقات اورآسیا بسیار مصمم شدم تا مدالم را به خانواده شهید قره محمدی مدافع حرم تقدیم کنم.
نادری ادامه داد : شهدا و جانبازان ایران اسلامی با نثار جان و سلامتی جسمی خود که مهم ترین و ارزشمندترین سرمایه هر انسانی است ، در حفظ ارزش های دین و کشور و حریم اهل بیت و اسلام فداکاری کردند ، تا ما امروز در جامعه امنیت و آسایش داشته باشیم.
وی گفت : قهرمانان واقعی شهدا و جانبازانی بودند که در مسابقه و امتحان الهی پیروز و سربلند بیرون آمدند و رنگین ترین مدال را که شهادت است از خداوند متعال کسب کردند و اهدای این مدال به این جانباز شهید مدافع حرم به این نیت بود که نشان بدهم که ماهم به یاد شهدا و جانبازان قدردان رشادت های آنها هستیم.
او افزود : اهدای این مدال کمترین و ناچیزترین کاری است که می توانم انجام بدهم . من از دیدار و ملاقات با خانواده این جانباز شهید و از صبر و استقامت این خانواده روحیه گرفتم و از خدا می خواهم که ما را ادامه دهنده راه شهدا قرار دهد.
دختر شهید قره محمدی هم از اقدام ورزشکار آملی در اهدای مدال به نیت شهید مدافع حرم قدردانی و برای آینده ورزشی مهدیه نادری در مسابقات مهم آرزوی موفقیت کرد.
سردار شهید مدافع حرم مهدی قره محمدی از تکاوران تحصیل کرده یگان صابرین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در سال 94 در سوریه به درجه جانبازی نائل آمد.
این جانباز سرافراز امسال در حالی که فرماندهی یکی از محورهای عملیاتی را در دفاع از حرم اهل بیت (ع) در سوریه بر عهده داشت ، در حین پاکسازی مناطق از لوث تروریست‌های تکفیری در شهر دیرالزور به فیض شهادت نائل شد.
پیکراین شهید روز 26 آذر ماه در قطعه شهدای مدافع حرم آمل به خاک سپرده شد.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.