معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره ) مازندران به خبرنگار ایرنا گفت : براساس نوع طرح به هریک از مددجویان یکصد تا 500 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شد .
سید علی اصغر رضایی افزود : با پرداخت تسهیلات به این مددجویان آنها توانستند مشاغلی در بخش های کشاورزی ، خدماتی ، دامداری ، خدماتی و صنایع دستی ایجاد بکنند.
وی اضافه کرد : کمیته امداد به مددجویان دارای طرح توجیهی ، توان و مهارت حرفه ای ، تسهیلات اشتغال پرداخت می کند تا زمینه خوداشتغالی و خودکفایی آنان فراهم شود .
معاون کمیته امداد مازندران میزان تسهیلات اشتغال مددجویان این نهاد در سالجاری را 870 میلیارد ریال اعلام کرد .
رضایی با اشاره به اینکه هم اکنون یک هزار و 600 نفر از مددجویان این نهاد پشت نوبت دریافت وام هستند ، ادامه داد :با همراهی بانک ها در پرداخت تسهیلات ، زمینه اشتغال و خودکفایی مددجویان بیشتری تا پایان امسال فراهم می شود .
معاون کمیته امدادمازندران ارائه آموزش رایگان حرفه آموزی به مددجویان را از دیگر فعالیت های این نهاد برشمرد و افزود : این نهاد به میزان 12 میلیون ریال هزینه آموزش هر یک از مددجویان را پرداخت می کند .
پارسال 410 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد مازندران پرداخت شد که زمینه اشتغال سه هزار و 996 نفری فراهم شد و امسال رشد تسهیلات با بیش از 2 برابر به 870 میلیارد ریال رسید .
براساس آمارهای کمیته امداد مازندران از ابتدای امسال تاکنون 2 هزار و 650 طرح اشتغالزایی توسط مددجویان این نهاد اجرا شد .
بیش از 110 هزار نفر در قالب 55 هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد مازندران هستند .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی** انتشاردهنده : محسن حسن نیا
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.