عباس رجبی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندشهرداری ساری در گفتگو با خبرنگاران در خصوص اجرای آموزش تفکیک از مبدا در ادارات شهر ساری ، اظهار کرد : در حوزه کارهای زود بازده با اقداماتی که انجام می دهیم با مشارکت مردم به دنبال فرهنگ سازی طرح تفکیک زباله هستیم.


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندشهرداری ساری، با بیان اینکه سازمان مدیریت پسماند برای اجرای طرح تفکیک زباله با ادارات همکاری تنگاتنگی داشته است، خواستار مشارکت تمامی کارکنان ادارات و خانواده هایشان برای اجرای این طرح شد.


این مسئول با تاکید بر اینکه اجرای طرح تفکیک زباله مختص سازمان پسماند یا نهاد عمومی غیردولتی مثل شهرداری نیست افزود: اگر شهرداری یا سازمانی موفق عمل می کند به خاطر همکاری دستگاههای دیگر در اجرای این طرح است از همین رو از تمامی ادارات و دستگاه ها خواستاریم تا در این طرح مشارکت کنند تا بتوانیم این فرهنگ را در شهر ساری نهادینه کنیم.


رجبی یادآور شد: فرهنگ سازی و آموزش صحیح مدیریت پسماند در تمام گروه های جامعه ضروری است و در این راستا سازمان مدیریت پسماند برنامه های فرهنگی و آموزش شهروندی در سال جاری شامل آموزش مدون در مدارس همراه با اجرای نمایش و تئاتر، نمایش های خیابانی به مناسبت های مختلف را در برنامه دارد.


وی کودکان سنین مهد کودک و مقطع ابتدائی را جامعه هدف طرح آموزشی تفکیک زباله از مبدا دانست و گفت: نگاه به گروه های پایه بر اساس این نکته استوار است که در این دوره سنی ذهن در حال شکل گیری بوده به طوری که این طرح می تواند برایشان به صورت یک مهارت در آمده و سرانجام در آنها تبدیل به رفتار اجتماعی شود.


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری در پایان با دعوت عمومی از همه شهروندان خواستار مشارکت بیشتر شهروندان در اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا شد و گفت: اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا نیازمند مشارکت همه جانبه شهروندان ساروی است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 786536
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.