دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران از برگزاری بزرگداشت سالروز قانون تصویب کار مصادف با 29 آبان در ساری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،نصرالله دریابیگی در نشست و برنامه ریزی گرامیداشت 29 آبان سالروز تصویب قانون کار در ساری اظهار داشت: گردهمایی بزرگ کارگران به مناسبت 29 آبان با هدف حمایت از قانون کار و قانون تامین اجتماعی در این روز برگزار می شود.

وی افزود:این گردهمایی با حضور اعضای هیئت مدیره تشکل‌های کارگری، اتحادیه زنان کارگر استان، اعضای هیئت مدیره و بازرسان کانون بازنشسته ، اعضای شوراهای اسلامی کار، اعضای انجمن‌های صنفی کارگران، نمایندگان کارگران، مسئولین امور اعضا و آموزش، اعضای هیات اجرائی و بازنشستگان و فعالان جامعه کارگری در روز دوشنبه 29 آبان ماه در ساری برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران به مسائل کارگران اشاره کرد و افزود : این قشر وضعیت نامناسب درآمدی و حقوقی مواجه هستند که باید توجه بیشتری به آنها شود .

وی از سازمان تامین اجتماعی به عنوان یکی از مجموعه های متعلق به قشر کارگری نام برد و اظهار داشت : بیمه شدگان از جمله کارگران با پرداخت حق بیمه خود به سازمان ، دریافت خدمات لازم را خواهان هستند .

وی افزود : درخواست ما این است که برای احقاق حقوق کارگران کوتاهی نشود تا این قشر کم درآمد و محروم جامعه بتوانند از حداقل های رفاهی موجود برخوردار باشند .

دریابیگی با تاکید بر اینکه حمایت از قشر کارگر جامعه از وظایف اصلی ما تلقی می شود،گفت: همه ما بدهکار نظام هستیم ،به برکت همین کارگران عزت پیدا کردیم بنابراین تکریم کارگران از وظایف ما به شمار می آید.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.