رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: برنامه های استراتژیک دانشگاه علوم پزشکی مازندران تدوین شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، سید عباس موسوی امروز در نشست با معاونان علوم پزشکی ارایه و معرفی برنامه های استراتژیک برای چهار سال آینده معاونت های دانشگاه  را با عنایت انتصاب و تداوم خدمت خواستار شد .

موسوی با توجه به اهمیت تدوین راهبردهای دانشگاه با لحاظ اسناد بالا دستی و ماموریت های دانشگاه در حوزه سلامت گفت: ضروری است تا تمامی معاونتهای دانشگاه در سریعترین زمان ممکن با تهیه و تدوین  برنامه راهبردی آن حوزه، از وجود مدیران یا کارشناسان توانمند خود  در کارگروه تدوین برنامه استراتژیک دانشگاه استفاده کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران  افزود: برنامه‌ریزی راهبردی یا استراتژیک فرایندی سازمانی است که برای تعریف راهبرد سازمان و تصمیم‌گیری برای چگونگی یافتن منابع مورد نیاز برای رسیدن به مقصود صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد:به همین منظور کارگروه تدوین برنامه استراتژیک در دانشگاه تشکیل خواهد شد و متفکران استراتژی در دانشگاه می‌باید استراتژی‌های سازمان را بر اساس ادامه فعالیتهای دانشگاه در شرایط سخت طراحی کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار امیدواری کرد با طراحی برنامه  استراتژیک ، این دانشگاه بتواند  ضعفها و مشکلات پیش رو را برداشته وبه  اهداف بزرگ سازمانی که همان ارتقاء سطح آموزش و سلامت و به همراه آن رضایت و خدمت به مردم است دست یابد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.