به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دیدار که پنجشنبه شب در سالن ورزشی امام رضا (ع) شهر رستمکلا بهشهر برگزار شد، تیم مدعی هلدینگ فرازقائمشهر با نتیجه 6 بر 2 موفق به شکست میزبان خود پاس رستم کلا شد.
تیم هلدینگ فراز در این دیدار با درخشش کشتی گیران ملی پوش خود توانست در وزن های 57- 65- 70- 74-86 و 97 کیلوگرم صاحب پیروزی شد.
در نتایج انفرادی این دیدار در وزن 57 کیلوگرم ' رضا اطری' ملی پوش تیم هلدینگ فراز با نتیجه قاطع 12 بر6 ' حمید خلیلی' از تیم پاس رستمکلا را شکست داد و چراغ نخست را برای تیمش روشن کرد.
در وزن 61 کیلوگرم ' شایان حمزه ' از تیم پاس رستمکلا با حمایت تماشاگران خودی موفق به شکست 7 بر 3 ' مهران رضازاده ' شد تا سالن ورزشی امام رضا این شهر غرق شادی شود.
در وزن 65 کیلوگرم' حسن مرادقلی' ملی پوش تیم هلدینگ فراز با نتیجه نزدیک 7 بر 5 برابر ' مهران شیخی ' پیروز شد تا تیمش در مجموع 2 بر یک از میزبانش پیشی بگیرد.
در وزن 70کیلوگرم ' حمیدرضا زرین پیکر' از تیم قائمشهر با نتیجه نزدیک 5 بر 4 از سد ' مهرشاد اکبری ' از تیم پاس گذشت و ' علیرضا قاسمی ' از تیم هلدینگ فراز نیز در وزن 74کیلوگرم در مصاف با ' سعید غلامی' 9 بر یک پیروز شد.
در کشتی سرنوشت ساز وزن 86 کیلوگرم ' عزت الله اکبری ' ملی پوش قائمشهری تیم هلدینگ فراز در مصافی تماشایی ویک طرفه با نتیجه 9 بر 1 ' حسین الیاسی ' را شکست داد تا پیروزی تیمش را در این مسابقه مسجل کند.
همچنین ' حسن رحیمی' در وزن 97 کیلوگرم با برتری 5 بر 1 برابر ' علی موجرلو' از تیم پاس رستمکلا، موفق به کسب ششمین پیروزی برای تیمش هلدینگ فراز شد.
در دیدار وزن 125 کیلوگرم، در پی مصدوم شدن ' عبدالله قمی' ملی پوش عنوان دار تیم هلدینگ فراز قائمشهر به دلیل مصدمیت حاضر به مسابقه با ' محسن سیر' از تیم پاس رستمکلا نشد وبرنده این مسابقه کشتی گیر پاس شد تا در نهایت نتیجه این مسابقه 6 بر 2 به سود تیم هلدینگ فراز قائمشهر خاتمه یابد.
مرحله مقدماتی این مسابقات روزهای 23 و 27 آبان ماه با برگزاری سه مسابقه به پایان می رسد و دیدارهای نیمه نهایی، رده بندی و فینال در دو رشته آزاد و فرنگی روز 2 آبان ماه در کاشان برگزار می شود.
رقابت‌ های لیگ برتر کشتی باشگاه‌های کشور یا همان لیگ 300 روزه با حضور 19 تیم برگزارمی شود.
در کشتی آزاد تیم های بیمه رازی جویبار، رعد پدافند هوایی تهران، ستارگان کاشان، ستارگان ساری، پاس رستم کلا، هیات کشتی البرز، هیات کشتی خراسان رضوی، مرند آذربایجان شرقی، هیات کشتی کرمانشاه و هلدینگ فراز قائمشهر حضور دارند.
در کشتی فرنگی در گروه یک' تیم های بیمه رازی تهران ، مرحوم حسین خواجه وندی نوشهر، پاس اندیمشک، شهدای مدافع حرم قم و در گروه دو، تیم های سینا صنعت ایذه ، دانشگاه پیام نور خوزستان ، هیأت کشتی البرز، آکادمی کشتی امید نوروزی و رعد پدافند تهران' با هم رقابت می کنند.
مازندران با پنج تیم بیمه رازی جویبار، ستارگان ساری، پاس رستم کلا و هلدینگ فراز قائمشهر در کشتی آزاد و مرحوم خواجه وند نوشهر درکشتی فرنگی بیشترین تعداد تیم های شرکت کننده دراین مسابقات را دارد.
خبرنگار: مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.