به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ازساری ،اقای نوروزی در این ملاقات ضمن تشرح اهداف و هملکرد نمایندگی وزارت خارجه در استان با اشاره به ظرفیت های قابل توجه استان خاطرنشان ساخت مناسب است با تشریک مساعی و فعالیت های همه جانبه تمامی مراجع ذیربط استانی تلاش گسترده ای برای تقویت روابط استان با کشوارهای همجوار و نیز سایر کشورها صورت پذیرد نمایندگی وزارت خارجه مراتب امادگی کامل خود را بدین منظور اعلام می نماید .
این دیپلمات ارشد وزارت خارجه همچنین افزود در چارچوب تامین اهداف برنامه دعوت از سفرا خارجی به منظور اشنا سازی انها با ظرفیت های استان در دستور کار می باشد و در همین چارچوب مازندران هفته اینده میزبان سفیر اوکراین در جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
دکتر بونسی با تبریک انتصاب اقای نوروزی اظهار داشت لازم است در چارچوب رهنمودهای جناب استاندار تحرک کسترده ای به منظور تقویت تعاملات خارجی استان به منظور بهره مندی حداکثری مولفه های تعین کننده در دستور کار قرار گیرد .وضعیت موجود علیرغم تلاش های صورت گرفته مطلوب نیست و لذا می بایست با هم افزایی در راستای تحقق اهداف و برنامه ها تلاش کرد.
معاون سیاسی استاندار در این ملاقات مراتب امادگی استانداری را جهت مساعدت به نمایندگی وزارت خارجه برای پیشبرد امور اعلام کرد. وی افزود در این زمینه با اعتقاد به لزوم تقویت مناسبات خارجی از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 752072
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.