به گزارش خبرنگار ایرنا این نمایشگاه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و ماه محرم صبح امروز با حضور علی نبیان معان امور عمرانی استانداری و مریم جمشیدی مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری مازندران در گالری سوره حوزه هنری ساری گشایش یافت.
بیش از 100 اثر در زمینه های مختلف علمی شامل مقالات، پایان نامه، پژوهش و تحقیقات، آشپزی، صنایع دستی و هنری شامل قلاب بافی، کاموابافی، نقاشی،طراحی و دکوراسیون داخلی از دستاوردهای بانوان شاغل در دستگاه های اجرایی استان مازندران به مدت 5 روز در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.
جمشیدی هدف از برگزاری این نمایشگاه را استفاده بهتر و بهره برداری صحیح از ظرفیت های پرسنل و نیروی انسانی شاغل در دستگاه های اجرایی و عرضه فضا برای نشان دادن این ظرفیت ها خارج از شغل اداری عنوان کرد.
وی افزود: آثار جمع آوری شده از مشاورین امور بانوان فرمانداری های 22گانه ، دستگاه های اجرایی استان و امور بانوان و خانواده استانداری در قالب نمایشگاه'مهر و ماه ' تا پایان روز دوشنبه سوم مهرماه همه روزه به جز روزهای تعطیل صبح ها از ساعت 8 تا 12 و عصرها از ساعت 14تا 18 در معرض دید علاقمندان است.
36 هزار بانوی مازندرانی در دستگاه های اجرایی استان مشغول به فعالیت هستند.
خبرنگار:فاطمه رحمتی**انتشاردهنده: محسن حسن نیا
3009/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.