به گزارش خبرنگار ایرنا ، مجتبی حبیب نژاد عصر پنجشنبه در نشست خبری با اشاره به بهره برداری 21 پروژه در حوزه های کشاورزی ، برق رسانی و مسکن مددجویی در هفته دولت ، افزود : برای اجرای پروژه های جهاد کشاورزی 47 میلیارد و 500 میلیون ریال و برای پروژه های برق رسانی پنج میلیارد ریال هزینه شده است.
وی گفت که چهار طرح نیز با پیش بینی 16 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه در بخش راهسازی ، مسکن مددجویی و ساخت دهیاری کلنگ زنی می شود.
حبیب نژاد با اشاره به صرف اعتبار بالغ بر 200 میلیار دریال در سال گذشته در این شهرستان گفت : بیشترین سهم بری از اعتبارات را جهاد کشاورزی با اعتبار 120 میلیارد ریال به خود اختصاص داد.
وی تعریض و بهسازی محورهای مواصلاتی را از جمله پروژه‌های محوری شهرستان سیمرغ برشمرد و اظهار داشت : برای تعریض و بهسازی محور سیمرغ به جویبار با اعتبار 46 میلیارد ریال و محور سیمرغ به بهنمیر با 40 میلیارد ریال اعتبار در دولت تدبیر و امید اختصاص داده شد .
حبیب نژاد از هدف گذاری تسطیح یکهزار هکتار از اراضی شالیزاری شهرستان در سال 96 خبر داد و افزود : تجهیز و نوسازی بیش از 500 هکتار از اراضی شالیزاری در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید و تأمین اعتبار اراضی باقیمانده نیز انجام شد .
** کاهش 30 درصدی جرائم در شهرستان سیمرغ
فرماندار سیمرغ با اشاره به شاخص های ارزیابی 44گانه امنیتی گفت : خوشبختانه براساس گزارش نهادهای امنیتی در حوزه های مختلف جرائم و تلاش اعضای شورای تأمین شهرستان کاهش 30 درصدی جرائم را در سال گذشته شاهد بودیم .
وی افزود : در حوزه مبارزه با مواد مخدر ، کشف کالای قاچاق و همچنین در حوزه سوادآموزی این شهرستان جزء سه شهرستان برتر در استان بوده است و همچنین تنها شهرستانی است که از نظر تکدی گری فقیر ندارد .
** رونق تولید و اشتغال
فرماندار سیمرغ با اشاه به اجرای سیاست‌های دولت در حوزه صنعت و توسعه تولید و اشتغال افزود : در سال گذشته 10 میلیارد تومان تسهیلات در حوزه اشتغال‌زایی در اختیار اشخاص و واحدهای تولیدی شهرستان سیمرغ قرار گرفت و در سال جاری هم بر اساس تحقق شعار دولت یعنی سیمای تولید و سیمای اشتغال حرکت جدی در این بخش را آغاز می‌کنیم.
وی با اشاره به شرایط نامطلوب ناحیه صنعتی شهرستان و ایجاد کارگروهی مجزا در کنار کارگروه رونق تولید و ستاد تسهیل و بازدیدهای موردی اعضای کارگروه از واحدهای تولیدی، اظهار کرد: تأکید ما بر روی حفظ اشتغال موجود و تقویت بوده است و با توجه به شعار سال که مقام معظم رهبری روی آن تأکید داشتند به این بحث توجه ویژه خواهد شد.
خبرنگار : مهدی باقری جامخانه ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
9778/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.