علیرضا یونسی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : ستاد طرح سالمسازی دریا در مازندران در این باره مصوبه دارد و مجریان طرح تنها مجاز به دریافت ورودی از خودروها بابت پارکنیگ هستند .
وی تاکید کرد : دریافت هرگونه حق ورودی از عابران پیاده برای بهره گیری از طرح سالمسازی دریا در سواحل استان تخلف است و با متخلفان برخورد می شود.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از شهروندان و مسافران خواست از پرداخت هزینه ورودی غیر از هزینه پارکینگ برای بهره گیری از طرح های سالمسازی دریای مازندران خودداری کنند.
وی تاکید کرد که مجریان طرح باید مصوبه ستاد سالمسازی دریا در این باره را در قالب تابلو نوشته در دید عموم شهروندان قرار دهند.
بررسی های خبرنگاران ایرنا در چند هفته گذشته نشان داد که برخی از مجریان طرح های سالمسازی دریا در سواحل مازندران بابت ورود افراد پیاده به داخل طرح نیز مبلغی به عنوان حق ورودی دریافت می کنند .
این مجریان که از نظر ستاد طرح سالمسازی دریا متخلف محسوب می شوند مبلغ مورد نظر خود بابت ورود افراد پیاده را به صورت مکتوب در مبادی ورودی طرح ها نصب کرده اند.
طرح سالمسازی دریا در سواحل مازندران امسال از اول خرداد فعال شد. هم اکنون 96 طرح در 338 کیلومتر سواحل مازندران فعال است.
طبق بررسی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران ، علت سفر 70 درصد از مسافران به این استان در فصول گرم سال شنا در دریا بهره گیری از امکانات تفریحی در سواحل آن است .
خبرنگار : حسین فلاحتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.