حامد رضایی، پدرآیدین رضایی روز پنجشنبه با تایید این خبر به خبرنگار ایرنا گفت : آیدین روز گذشته قرار دادی 2 ساله خود را با تیم پرسپولیس تهران به ثبت رساند و به طور رسمی به این تیم تهرانی اضافه شد.
وی افزود : آیدین در فصل گذشته و با درخشش در تیم جوانان ساپیا تهران، از سه تیم لیگ برتری تهرانی پیشنهادهای جدی داشت و در نهایت از میان تیم های پیکان، مقاومت و پرسپولیس، ترجیح داد تا فوتبال حرفه ای خود را با سرخپوشان پایتخت ادامه دهد.
رضایی گفت که پسرش نسبت به شرایط و امکانات خوبی که باشگاه پرسپولیس در اختیار داشت و برای پیشرفت فوتبالی او نیز مناسب تر بود، به این انتقال رضایت داد.
وی اضافه کرد: باشگاه پرسپولیس از تیم های مطرح فوتبال کشور است که بازیکنان نامدار و بزرگی از این تیم به تیم های اروپایی و ملی ایران معرفی شدند.
آیدین رضایی 18 ساله ، فوتبال حرفه ای خود را از مدرسه فوتبال سپاهان آمل شروع کرد و در لیگ برتر فوتبال نوجوانان مازندران برای چند سال متوالی به عنوان آقای گل مسابقات لقب گرفت.
این بازیکن به همراه تیم دانش فریدونکنار در مسابقات لیگ برتر نوجوانان و جوانان کشور نیز حضور داشت و پس از آن به تیم جوانان ب تهران نقل مکان کرد.
آخرین باشگاه او پیش از حضور در تیم جوانان پرسپولیس، تیم سایپا تهران بوده است.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.