روح ا... امین شکوهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این ناجیان غریق که پیش از این تعداد آنها 52 نفر بود در طرح های سالمسازی دریا و دیگر نقاط ساحلی از جمله مناطق حادثه خیز مستقر می شوند.
وی با بیان اینکه 54 نقطه حادثه خیز در سواحل تنکابن شناسایی شده است ، اظهار داشت : تصرف بخشی از ساحل دریا توسط بخش دولتی و خصوصی ، عمیق بودن برخی نقاط ، نبود راه دسترسی از خیابان اصلی و سنگ چین بودن ساحل از جمله مشکلاتی است که شناگران را با محدودیت مکانی مواجه کرده است.
شکوهی خاطر نشان کرد : آموزش های امدادگری هم به ناجیان غریق داده شده تا چنانچه امدادگران به موقع به صحنه نرسیدند، ناجیان بتوانند خدمات امدادگری به حادثه دیدگان ارائه دهند.
وی به نصب علائم هشدار دهنده در مناطق حادثه خیز سواحل شهرستان اشاره کرد و بیان داشت : از ابتدای خرداد ماه تاکنون پنج نفر توسط ناجیان غریق و هلال‌احمر از غرق شدن در دریا نجات پیدا کردند و تنها یک خانم 23 ساله در منطقه آلکله نشتارود که خارج از منطقه مجاز شنا می کرد ، غرق شده است.
به گفته رییس اداره ورزش و جوانان تنکابن ، ناجیان غریق همه روزه از ساعت 8 صبح تا 8 شب در طرح ها و نقاط مختلف ساحل به منظور افزایش امنیت شناگران و کاهش تلفات انسانی حضور دارند.
وی خواستار پیگیری مشکلات ناجیان غریق و حمایت شغلی از آنان در تمام زمینه‎ها شد.
شهرستان 162 هزار نفری تنکابن با داشتن 39 کیلومتر نوار ساحلی در غرب مازندران واقع است.
خبرنگار : علیرضا پورعلم ** انتشار دهنده: سید محسن حسن نیا
1899/1602/7513/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.