به گزارش خبرنگار ایرنا ، ربیع فلاح یکشنبه شب در جلسه شورای اداری مازندران در بابلسر افزود : مصمم هستیم با بهره گیری از بخش خصوصی و دولتی این تعداد شغل را تا پایان سال محقق کنیم .
استاندار مازندران از رشد 79 درصدی بودجه استان در سال جاری خبر داد و گفت که بودجه امسال تمامی شهرستان ها به فرمانداری ها ابلاغ شده و افزایش صورت گرفته می تواند منشاء خیر برای استان باشد.
وی افزود : فرمانداران باید نسبت به شهرستان تحت مدیریت خود تعصب داشته و در جذب اعتبارات و تحقق آن پیگیری های لازم را انجام دهند.
او ادامه داد : استان مازندران برای رونق اشتغال و تولید در دولت تدبیر و امید گام های موثری برداشته است که ارائه بسته های رونق تولید به واحد های تولیدی یکی از این اقدامات ارزشمند بوده است.
فلاح با ابراز خرسندی از این که مازندران سال گذشته رتبه اول کشور را در ارائه تسهیلات رونق تولید کسب کرد ،گفت : متاسفانه گزارش هایی در برخی از شهرستانها ارائه شد که نشان می دهد تسهیلات رونق تولید در مواردی در جای خود استفاده نشده و با انحرافاتی همراه بوده است .
استاندار مازندران از فرمانداران خواست تا نظارتی دقیق نسبت بر واحد های تولیدی دریافت کننده تسهیلات رونق داشته باشند.
بر اساس گزارش رسمی استانداری مازندران ، پارسال چهار هزار و 900 میلیارد ریال تسهیلات در قالب بسته رونق تولید به واحدهای صنعتی و کشاورزی این استان پرداخت شد.
این مقدار تسهیلات به یکهزار و 108 واحد صنعتی و کشاورزی در این استان پرداخت شده است.
مازندران حدود چهار هزار واحد تولیدی و صنعتی دارد که حدود 700 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در آنها انجام شده و حدود 100 هزار نفر در این واحدها اشتغال دارند.
واحدهای تولیدی و صنعتی در مازندران پس از کشاورزی بیشترین اشتغال مولد این خطه شمال کشور را به خود اختصاص دادند.
خبرنگار : فریبرز سیفی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7343/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.