دبیر ستاد انتخابات مازندران، گفت:تاکنون 50 درصد مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا شرکت کرده اند.

به گزارش ایلنا، جعفر قمی اویلی  با بیان مشارکت 50 درصدی مردم استان در انتخابات گفت: از 2 میلیون و 319 هزار و 881 واجد شرایط تاکنون بیش از 1 میلیون و 200 هزار نفر در انتخابات شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه گاه در برخی سایت‌ها اخباری مبنی بر تخلف نماینده‌های فرماندار یا ناظرین منتشر می‌شود که کذب است، افزود: همچنین در هیچ ‌یک از 642 شعبه تمام مکانیزه رأی‌ گیری مشکلی نداشته‌ایم.

دبیر ستاد انتخابات مازندران با اشاره به 377 شعبه سیار اخذ رأی تأکید کرد: بر اساس مصوبه هیات اجرایی با هماهنگی و نظارت شورای نگهبان صندوق‌های سیار در مسیرهایی که از قبل مشخص شده‌اند حق تردد دارند و نماینده و ناظر اجرایی نیز حضور دارند.

وی با بیان اینکه نمایندگان کاندیداهای ریاست جمهوری می‌توانند در هیات‌های اجرایی شهرستان‌ها و بخش‌ها حضور داشته باشند، گفت: برای تمامی این نمایندگان امکانات یکسان آماده شده است.

قمی شایعات مبنی بر اینکه فرمانداری‌ها نام برخی نامزدها را درشت ‌تر در آگهی چاپ کرده‌اند، گفت: تمامی اسامی با فونت و سایز یکسان در یک ردیف درج شده است و هیچ اسمی خارج از آگهی‌ وزارت کشور در شعبات اخذ رأی وجود ندارد.

وی افزود: تمامی ناظرین و عوامل اجرایی از خود مردم انتخاب شده‌اند و ما تنها امکانات لازم را فراهم آورده‌ایم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.