صلاح الدین هرسنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود :‌ ایادی استکبار غرب از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون سعی دارد تا حضور مردم در صحنه های مختلف سیاسی بویژه انتخابات را کم رنگ جلوه دهد ، اما دشمن باید بداند که آن خواب خوشی که دیده است ، هرگز تعبیر نخواهد شد.
وی با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات به ویژه انتخابات ریاست جمهوری از ابعاد داخلی و خارجی اظهار داشت :‌ به طور طبیعی به هر اندازه میزان مشارکت مردم در پای صندوق های اخذ رای نسبت به دوره های گذشته بیشتر باشد ، میزان اقتدار و کارآمدی نظام اسلامی در سطوح داخلی و بین المللی افزوده خواهد شد.
این استاد دانشگاه مازندران گفت :‌ یک وجه سیاسی ملت حضور در پای صندوق های اخذ رای بوده و تجربه نیز نشان داده است که ملت ایران همانند دوره های گذشته همچنان پایبند به آرمان های امام راحل (ره ) ، انقلاب اسلامی ، شهدا و رهبری فرزانه هستند و این بار نیز با حضور غرور آفرین در این نمایش و همایش ملی شرکت خواهند کرد.
هرسنی افزود : امروز معیار و ملاک میزان مشروعیت و مقبولیت یک نظام سیاسی ، حضور عموم افراد جامعه در صحنه های سیاسی و اجتماعی است و مساله دیگر آنکه فلسه برگزاری هر انتخاباتی تلاش برای دستیابی به یک مشارکت حداکثری است .
به گفته او ،‌ هم اکنون در سایه درایت مقام معظم رهبری و همه دست اندرکاران نظام اسلامی شرائط حضور مردم برای برگزاری انتخاباتی امن ،‌سالم و باکیفیت فراهم شده است.
وی با بیان اینکه فرصت چندانی تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور باقی نمانده است ، ادامه داد :‌ مشاهدات موجود در فضاهای حقیقی و مجازی نشان می دهد که مردم ایران اسلامی بیش از گذشته در این دوره از انتخابات حضوری فعالانه خواهند داشت و با خلق حماسه مثال زدنی بار دیگر اقتدر نظام اسلامی را به رخ جهانیان خواهند کشید.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان در بیست و نهم اردیبهشت ماه سال جاری در کشور برگزار می شود.
خبرنگار : ‌مهراب زکی پورکینجی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7078 /1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.