به گزارش خبرنگار ایرنا، کامران باقری لنکرانی شنبه شب ضمن بازدید از ستاد مردمی سیدابراهیم رئیسی در شهر نکای مازندران در مسجد جامع این شهر افزود: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران همواره کانون توجه جهانیان بوده است و در این دوره هم باید با افزایش حضور مردم در انتخابات، دشمنان را مایوس کنیم.
وی با بیان اینکه حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای در 29 اردیبهشت ماه ، تاثیرگذار است، اظهار کرد: حضور پرشور و حداکثری مردم در این انتخابات و انتخاب اصلح در افزایش اقتدار نظام موثر است.
وزیر بهداشت دولت نهم گفت: دشمنان برنامه ریزی های مختلفی را برای این انتخابات در دست انجام داشته و دارند و اظهار نظرهای مختلف اسراییل، امریکا و دشمنان همگی بیانگر وحشت آنان از انتخابات کشور ما و تلاش برای کمرنگ کردن حضور مردم است.
باقری لنکرانی مدعی شد: در طول عمر چهارساله دولت یازدهم هزینه بهداشت و درمان از 16 هزار میلیارد تومان دولت دهم به 58هزار میلیارد تومان رسیده و 3.5برابر شده است در حالی که در برخی از شاخص ها رشدی نداشتیم و بهره وری مناسبی در بیمارستانها نداریم.
وی در این زمینه افزود: با گدشت سه سال از طرح تحول سلامت دولت یازدهم، بیمارستان های دولتی بیش از 10هزار میلیارد تومان از بیمه ها طلبکار و با بحران شدید مالی روبه رو هستند و برنامه مناسبی برای رفع این مشکلات وجود ندارد.
وی با حمایت از سبد ابراهیم رئیسی به عنوان یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری افزود: رئیسی برای ما اصلح است چون می خواهد عیب کارها را برطرف کند.
باقری لنکرانی گفت: انتخاب اصلح و حضور حداکثری در انتخابات مهمترین وظیفه است که ضمن عمل به این وظیفه، باید دیگران را هم به این سمت سوق دهیم و مردم را تشویق به حضور حداکثری در انتخابات کنیم.
انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
خبرنگار:مریم نظری**تنظیم کننده:سید محسن حسن نیا** انتشار: غلامرضا مالک زاده
1899/7332 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.