ناصر حسین زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : انتخابات در هر کشوری به عنوان یک حرکت مردمی در تقویت امنیت و منافع ملی مطرح است.
وی تصریح کرد : مشارکت حداکثری مردم در همه انتخابات 38 سال گذشته، نقطه قوت نظام جمهوری اسلامی بوده است.
او ادامه داد : مردم فهیم ایران اسلامی با توجه به تجربه انتخاب های سال های قبل مسیر طولانی را در جهت مردم سالاری دینی برداشته اند که در منطقه و حتی دنیا منحصر به فرد است.
استاد دانشگاه آزاد اسلامی چالوس با اشاره به تبلیغات وسیع رسانه ای دشمنان برای کمرنگ تر کردن حضور مردم ایران در انتخابات 96 ، گفت : مردم هوشیار ایران می دانند که مشارکت حداکثری در مراحل خاص انقلاب به ویژه انتخابات رابطه مستقیمی بین افزایش اقتدار، امنیت و منافع ملی دارد و دشمن نیز به دنبال خدشه دار کردن آن است.
وی تاکید کرد : مردم باید بر خلاف تبلیغات دشمنان، با هر اندیشه و گرایشی به دنبال آبادانی و پیشرفت کشور باشند و حضور حداکثری در این انتخابات از جایگاه خاصی برخوردار است.
حسین زاده با اشاره به اینکه حضور در صحنه انتخابات به طور مستقیم در سیاست خارجی و امنیت ملی تاثیرگذار است ، اظهار داشت : مردم با بصیرت ایران باید همچون یک خانواده باهم متحد و منسجم و به دور از اختلاف سلیقه با حضور پرشور در انتخابات آتی از دستاوردهای 38 ساله انقلاب اسلامی ایران که خون ها برای آن داده شده است حفاظت کنند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
حسن روحانی، اسحاق جهانگیری، سید مصطفی هاشمی طبا، سید ابراهیم رئیسی، سید مصطفی میرسلیم و محمدباقر قالیباف نامزدهای انتخابات این دوره ریاست جمهوری هستند.
خبرنگار : سیدمحمد اکبرموسوی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
/1295/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.