به گزارش خبرنگار ایرنا ، رییس اداره گاز شهرستان تنکابن در آیین بهره برداری از این طرح که با مرکزیت روستای لتاک خرم آباد برگزار شد ، گفت : گازرسانی به این روستاها با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
رضا باقری افزود : با بهره برداری از این طرح ها 750 خانوار روستاهای پرچین پشته ، هرات بر ، علی آباد ، عسگری آباد ، مهدی آباد ، داربار ، عیسی آباد و لتاک از نعمت گاز بهره مند شدند.
وی با بیان اینکه در سه سال اخیر تاکنون 83 روستای این شهرستان گازدار شدند ، گفت که تاکنون در این 8 روستا 200 انشعاب به صورت رایگان نصب شده و 450 انشعاب دیگر نیز در روز های آینده نصب می گردد.
او افزود : دولت تدبیر و امید برای پروژه های گازرسانی در این شهرستان تاکنون 69 میلیارد تومان هزینه کرده است و هم اکنون تمامی جمعیت شهری از نعمت گاز بهره مند شده اند.
باقری با اشاره به گازرسانی 8 روستای بخش خرم آباد در دهه فجر سال گذشته ، خاطر نشان کرد : در این 8 روستا که 43 کیلومتر لوله گذاری صورت گرفت 750 خانوار روستاهای قاشق تراش محله ، سلیمان محله ، کل لات ، جیرسرا ، ولمرود ، امام زمین و خشکرود از نعمت گاز بهره مند شدند.
وی یادآور شد : دولت یازدهم مصمم است تا پایان سال 96 گازرسانی به تمام روستاهای بالای 20 خانوار را به اتمام برساند و تاکنون 9 هزار روستا در کشور از نعمت گاز بهره مند شدند.
بخش خرم آباد با دارا بودن 90 روستای دارای شورای اسلامی و 184 روستا و آبادی از توابع شهرستان 162 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.
تاکنون 162 روستای این شهرستان از نعمت گاز بهره مند شدند و گازرسانی به 50 روستای دیگر نیز تا سال 97 به اتمام می رسد .
اداره گاز شهرستان تنکابن در حوزه روستایی 25 هزار و 500 انشعاب و در حوزه شهری نیز 16 و 500 انشعاب دارد.
خبرنگار : علیرضا پورعلم ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
/1602/7513/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.