اسفندیار عشوری روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران در ساری افزود :ادبیات دولت احمدی نژاد که با عوام فریبی نیز همراه بوده است در این مناظرات در حال تکرارشدن است .
وی ادامه داد : تاسف بار اینکه شاهد اثرگذاری این شعارهای عوام فریبانه مناظراتی در لایه هایی از جامعه نیز هستیم .
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران کشور گفت : وعده پرداخت یارانه 250 هزار تومانی بدون اینکه پشتونه اعتباری و مالی برای آن متصور شده باشد تبعات و آسیب های مالی را در صورت اجرا به همراه خواهد داشت .
وی افزود : در حالیکه تامین منابع مالی کشور از منابع مشخصی همچون نفت ، مالیات و یا سهام اموال و موارد مصرف آن نیز مشخص است چگونه می توان وعده پرداخت یارانه با 250 هزار تومان را داد ؟
به گفته عشوری پرداخت یارانه بالا که منابع مالی برای آن تعبیه نشده منجر به افزایش قیمت ها و مالیات می شود ، آسیبی که مردم متضرر از آن می شوند .
دبیر کل حزب کارگزاران مازندران از مردم خواست حال آنکه از مشکلات هشت سال دولت نهم و دهم رهایی یافتیم با انتخاب آگاهانه و با هوشیاری در 29 اسفند نیز انتخاب درست را رقم بزنند .
وی با تشریح وضعیت دوران هشت ساله فعالیت دولت های نهم و دهم گفت : کشور اکنون با رهایی از لبه سقوط و گرفتار شدن در جنگ اکنون در مسیر تعالی و توسعه قرار گرفته است .
عشوری ادامه داد : اکنون ایرانی خارج از انزوای کامل سیاسی با مراودات اقتصادی با کشورهای جهان ، ماحصل تلاش چهار ساله دولت تدبیر و امید است .
وی که اصلی ترین برنامه آقای روحانی در چهار سال فعالیتش را بهبود شرایط اقتصادی و روابط خارجی عنوان کرد ، گفت : خوشبختانه دولت در این زمینه توانسته است به موفقیت های خوب و درخشانی دست یابد .
این فعال سیاسی مازندران از برجام به عنوان اقدام مهم و زیربنایی دولت یازدهم نام برد و گفت: این اقدام با خود دستاوردهایی از نوع حذف قطعنامه ها ، رخت بربستن سایه جنگ ، برقراری ارتباط با کشورها و قانونی شدن حق غنی سازی داشته است.
انتخابات ریاست جمهوری در ایران 29 اردبیهشت ماه جاری برگزار می شود.
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی **انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
/1899/2096
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.