به گزارش خبرنگار ایرنا ، عباس علیجانی شامگاه یکشنبه در جمع روستائیان شهرستان ساری که به دعوت ستاد تبلیغات انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی در مسجد جامع روستای آکند سخنرانی می کرد ، افزود : 29 اردیبشهت امسال فرصت مهمی است که پس از چهار سال برای تک تک افراد جامعه ایران به وجود می آید.
وی ادامه داد : در این روز همه باید آگاهانه با انتخاب فرد شایسته به عنوان رئیس جمهور که شخص رسمی دوم کشور محسوب می شود، پای صندوق اخذ رای بیایند.
علیجانی کار و کرامت ، اخلاق مداری و فرهنگی را از رویکرد های برنامه های رئیسی نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران برشمرد و گفت : ابزار انتخابات فرصتی برابر برای همه ملت است تا انتخاب را داشته باشند.
وی با بیان اینکه انتخابات رفتار اجتماعی افراد جامعه را به فرصت سیاسی تبدیل می کند ، خاطر نشان کرد : اگر ملت نسبت به عملیاتی کردن این رفتار اجتماعی بی توجهی کنند، افراد فرصت طلب و سوء استفاده گر وارد عرصه می شوند.
او با بیان این نکته که انتخابات در واقع به دنیال احقاق حق رفتن است ، افزود : علاوه بر سادات بودن ، ساده زیستی ، در مسیر ولایت بودن ، اخلاقی و فرهنگی بودن از ویژگی های شخصیتی آقای رئیسی است.
وی با اشاره به اینکه رئیسی 10 سال مسئولیت سازمان بازرسی کل کشور را داشت و در این سمت بر تمام زیر و بم دستگاههای حکومتی آشنائی دارد ، گفت : این نامزد رئیس جمهوری آینده وعده بستن کانال های فساد را در کشور داده است.
وی با بیان اینکه رئیسی برنامه ساختاری فساد ستیزی را نیز تهیه کرده است، گفت: رئیسی به دنبال ایجاد عدالت به ویژه کم کردن فاصله طبقاتی بین به سه دهک پائین جامعه با دیگر دهک های بالا است.
علیجانی که مسئول کمیته روستایی ستاد مرکزی رئیسی در کشور است ، گفت : قطار توسعه و پیشرفت کشور از روستا باید حرکت کند .
وی ادامه داد: اگر امروز شاهد افزایش روز افزون حاشیه نشینی و به تبع آن معضلات اقتصادی و آسیب های اجتماعی آن هستیم، به خاطر بی توجهی به روستاها است.
استان مازندران سه میلیون و 200هزار نفر جمعیت دارد که 43درصد از این جمعیت در بیش از سه هزار روستا ساکن هستند.
خبرنگار : سید رضا هاشمی کروئی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6990/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.