به گزارش خبرنگارایرنا، براساس این حکم عبدالحمید رمضانی مدیرعامل نساجی قائمشهر در 2 بازی آینده تیم نساجی نمی تواند تیمش را همراهی کند و مشابه این حکم نیز برای محمد مایلی کهن سرمربی ملوان انزلی نیز تکرار شده است.
همچنین مدیرعامل باشگاه نساجی قائمشهر به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی نیز از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران محکوم شد.
پس از پایان دیدارهفته بیست و هفتم لیگ دسته یک بین 2 تیم نساجی قائمشهر و ملوان انزلی که به میزبانی نساجی برگزار شد، درگیری فیزیکی بین رمضانی مدیرعامل باشگاه نساجی قائمشهر و محمد مایلی کهن سرمربی تیم ملوان انزلی رخ داد.
این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود تیم نساجی قائمشهر میزبان این مسابقه پایان یافت و باعث صعود 3 پله ای نساجی از رده نهم به ششم جدول شد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ، به علت تخلف هواداران نماهای نساجی قائمشهر درپرتاب بطری و سایر اشیاء به داخل زمین بازی و فحاشی به تیم میزبان این باشگاه را به پرداخت جریمه 150 میلیون ریالی و محروم شدن از تماشاگر در یک بازی خانگی محروم کرد.
نساجی قائمشهر در 27 بازی گذشته لیگ یک جام آزادگان با کسب 42 امتیاز در رده ششم جدول و ملوان انزلی نیز با یک بازی بیشتر و کسب 47 امتیاز در رده سوم این رقابت ها قرار دارد.
در رقابت های لیگ یک جام آزادگان 18 تیم حضور دارند و 2 تیم به رقابت های لیگ برتر صعود می کنند که هم اکنون تیم های سپیدرودرشت با 51 امتیاز، گل گهر سیرجان با 50، پارس جم با 48، ملوان انزلی با 47 امتیاز و مس کرمان با 45 امتیاز در رده اول تا پنجم قرار دارند.
خبرنگار : حسین فلاحتی ** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
/1899/6982
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.