به گزارش خبرنگار ایرنا ، مسعود سلطانی فر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در آمل بر اولویت بندی تکمیل طرح های نیمه تمام تاکید کرد و افزود که سیاست دولت فعال کردن بخش خصوصی برای تکمیل این طرح هاست.
وی به اختصاص 27 صدم درصد از محل مالیات برارزش افزوده برای بخش ورزشی کشور با حمایت و تعامل دولت و مجلس خبر داد و گفت : با اختصاص این ردیف جدید اعتباری و تخصیص آن ، طرح های نیمه تمام ورزشی استان های کشور در سال آینده شاهد تحول خوبی خواهند بود.
** مشوق هایی برای سرمایه گذاری در ورزش
ورزش ورزش و جوانان از تعریف مشوق هایی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در ورزش کشور خبر داد و گفت که یکی از این مشوق ها بخشودگی هزینه‌های مالیاتی سرمایه گذاران بخش خصوصی در ورزش کشور در برنامه ششم توسعه کشور است که به تصویب رسیده است.
وی افزود : پرداخت تسهیلات ویژه ارزان قیمت از محل صندوق توسعه ملی و نیز تامین زمین ارزان قیمت هم از دیگر مشوق هائی است که برای حضور فعال تر بخش خصوصی در ورزش کشور در برنامه ششم تصویب شده است .
** افتتاح ورزشگاههای جدید تا قبل از پایان سال
سلطانی فر همچنین به تکمیل چندین طرح مهم نیمه تمام ورزشی در استان های کشور تا قبل از پایان امسال اشاره کرد و گفت که ورزشگاه 15 هزار نفری بیرجند ، بجنورد ، میانرود شیراز ، بوشهر و تعدادی سالن سرپوشیده ورزشی آماده افتتاح است که امیدواریم تا قبل از پایان سال بهره برداری ‌شود.
وی در خصوص تاخیر در تکمیل ورزشگاه پنج هزار نفری شهید چمران آمل نیز اظهار داشت : این ورزشگاه متاسفانه درگیر مشکلات حقوقی بود و با برطرف شدن این مشکل در سال های اخیر و اختصاص اعتبار در سال آینده روند اجرای آن شتاب بیشتری خواهد یافت.
وزیر ورزش و جوانان برای بازدید از طرح های ورزشی مازندران روز دوشنبه به این استان سفر کرد.
سلطانی فر سفرش را با ورود به آمل و بازدید از سالن ورزشی 10 هراز نفری و ورزشگاه نیمه تمام پنج هزار نفری شهید چمران این شهرستان آغاز کرد.
افتتاح سالن ورزشی مجدآرا در بهنمیر شهرستان بابلسر ، سالن پنج هزار نفری کشتی جویبار و پیست دوچرخه سواری و سالن 6 هزار نفری ماهفروجک و نیز خانه جوان ساری از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان در مازندران است .
سلطانی فر همچنین قرار است در جمع مسئولان سازمان های مردم نهاد و روسای هیات ورزشی مازندران هم سخنرانی کند.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.